Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3.600.000,00 zł przeznaczonego na realizację inwestycji

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2545300 , fax. 067 2545328
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2545300, fax. 067 2545328
    REGON: 00052696600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3.600.000,00 zł przeznaczonego na realizację inwestycji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 1. Okres kredytowania: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r. 2. Wypłata środków: jednorazowe przekazanie środków na wskazany rachunek bankowy w terminie do 7 dni od dnia podpisaniu umowy. 3. Okres karencji w spłacie kapitału - pierwsza rata płatna na koniec trzeciego kwartału 2012 r., ostatnia do 31.12.2014 r. Spłata kapitału nastąpi w 27 ratach płatnych miesięcznie począwszy od 31 października 2012 r., w kwotach: - w 2012 r. - 3 raty w kwocie 200.000,00 zł, - w 2013 r. - 12 rat na kwotę 125.000,00 zł, - w 2014 r. - 12 rat na kwotę 125.000,00 zł. 4. Oprocentowanie kredytu liczone jest wg stopy zmiennej WIBOR 3-m-ce + marża Wykonawcy. 5. Marża jest stała w całym okresie realizacji zamówienia. 6. Prowizja - wysokość prowizji stanowi procent od całej kwoty kredytu 3.600.000,00 zł. Przez prowizję należy rozumieć sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem i obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Prowizja płatna jest jednorazowo w dniu podpisania umowy. 7. Odsetki płatne miesięcznie, w ostatnim dniu danego miesiąca, równe raty kapitału płatne miesięcznie, w ostatnim dniu danego miesiąca. Jeżeli płatność przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, wówczas płatność nastąpi w ostatnim dniu pracy Zamawiającego przypadającym przed danym dniem wolnym. Odsetki naliczane będą wg WIBOR 3M + stała marża proponowana przez bank, niezmienna w okresie obowiązywania umowy. 8. Odsetki będą liczone od kwoty kredytu faktycznie wykorzystanego, a nie postawionego do dyspozycji. 9. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca obowiązywania umowy. 10. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu odsetki będą liczone od pozostającej do spłaty części kapitału. 11. Kalendarz stosowany przy wyliczeniu ceny oferty liczony według rzeczywistej liczby dni w miesiącu i roku (czyli uwzględniony jest rok przestępny). 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wypłaty kredytu w transzach w terminie do 28.12.2011 r. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. Minimalna wysokość kredytu będzie wynosiła 1.500.000,00 PLN. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez obciążenia Zamawiającego kosztami z tego tytułu. Zamawiający powiadomi bank w terminie 7 dni przed planowaną wcześniejszą spłatą. 15. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający może złożyć oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe. 16. Do złożonej oferty należy załączyć projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający ww. warunki udzielenia zamówienia. 17. Zawarcie aneksu do umowy następuje bez opłat. 18. Kredyt nie może być obciążony innymi prowizjami i opłatami poza wyszczególnionymi w SIWZ. 19. Zastrzega się możliwość refinansowania poniesionych wydatków inwestycyjnych. 20. Nie będą pobierane dodatkowe opłaty za prowadzenie rachunku. Zamawiający informuje, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek w stosunku do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wronki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach