Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego

Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, Stary Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4446219 , fax. 061 4446228
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim
    Stary Rynek 1 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4446219, fax. 061 4446228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie przez Gminę Grodzisk Wielkopolski kredytu długoterminowego w kwocie 2.300.000,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta tysięcy złotych i 00/100) z okresem spłaty do 6 lat, z przeznaczeniem na sfinansowanie następujących zadań: 1) Budowa nawierzchni i oświetlenia na ulicy Zbożowej w Grodzisku Wielkopolskim - 460.000,00 zł. 2) Remont ulicy Kościelnej w Grodzisku Wielkopolskim - 190.000,00 zł. 3) Remont nawierzchni ulicy ks. kan. Cz. Tuszyńskiego i Żydowskiej w Grodzisku Wielkopolskim - 500.000,00 zł. 4) Remont odcinka ulicy Nowotomyskiej od ulicy Wiśniowej do Jabłoniowej w Grodzisku Wielkopolskim - 190.000,00 zł. 5) Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Grodzisk Wielkopolski - Ptaszkowo wzdłuż drogi krajowej nr 32 dł. ca 3,9 km - 960.000,00 zł. na następujących warunkach: - kredyt w PLN, - środki pieniężne udostępnione będą przez bank w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy w kwocie 2.300.000 zł bez dodatkowych opłat, - oprocentowanie kredytu zmienne, - odsetki płatne miesięcznie, - spłata kredytu w ratach kwartalnych, pierwsza rata 28.02.2010 r., ostatnia rata do 30.11.2015 r. - uruchomienie kredytu - przelewem, realizowane na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy, - zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową, - Kredytodawca nie będzie pobierał prowizji od niewykorzystanych środków, - Kredytodawca nie będzie pobierał prowizji od wcześniejszej spłaty, - możliwość zrefundowania wcześniej poniesionych wydatków z dochodów bieżących budżetu Gminy Grodzisk Wielkopolski związanych z celem na jaki zaciąga się kredyt. Ostateczna wartość zaciąganego przez gminę kredytu zostanie ustalona w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8 000.00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny - ocena metodą spełnia/nie spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1, 2) oświadczenie - załącznik nr 2, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (np. zezwolenie Prezesa NBP, zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego), 5) harmonogram spłaty kredytu długoterminowego z uwzględnieniem podanych dat. Odsetki naliczane miesięcznie od malejącego kapitału. Stopy procentowe należy skalkulować wg WIBOR 1M na dzień 04.12.2009 r. wg. publikacji gazety /Rzeczpospolita/ (w przypadku ogłoszenia dwóch wartości stawki WIBOR 1M należy przyjąć stawkę wyższą; w przypadku braku publikacji stawek w danym dniu należy przyjąć stawkę z dnia następnego), 6) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 7) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) każdy z oferentów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (wyznaczyć lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na /Wykonawcę/, w miejscu np. /nazwa i adres Wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, 6) wniesione wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkich przedsiębiorców składających wspólną ofertę. Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do prawidłowości danych zawartych w złożonych przez oferenta kserokopiach wymaganych dokumentów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania okazania oryginałów, lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach