Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego 2000000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy oraz częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Gmina Bralin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-640 Bralin, Rynek 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
    Rynek 3 3
    63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
    REGON: 25085555800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego 2000000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy oraz częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 2000000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Bralin oraz częściową spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, wynikających z realizacji budżetu Gminy Bralin na 2012 rok, który przewiduje realizację inwestycji. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Zamówienie obejmuje udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości do dwóch milionów złotych. 2.2. Okres kredytowania: lata 2012-2020. 2.3. Spłaty rat kredytu dokonywane będą w terminach kwartalnych poczynając od marca 2013 r. Odsetki od kredytu podlegają spłacie w okresach miesięcznych. 2.4. Przewiduje się uruchomienie kredytu w transzach; przewidywana ilość transz: ok. 15 szt. - w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. 2.5. Pierwsza transza w wys. ok.250 tys. zł powinna być postawiona do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 2 dni od daty zawarcia umowy kredytowej. Dalsze transze w okresie maj - grudzień 2012r. Ostateczny termin uruchomienia transzy kredytu: 28.12.2012 r. 2.6. Umowa kredytowa musi przewidywać możliwość realizacji kredytu w niepełnej wysokości (bez jakichkolwiek prowizji, kar czy dodatkowych obciążeń dla kredytobiorcy. 2.7. Umowa kredytowa musi przewidywać możliwość wcześniejszej spłaty kredytu - bez jakichkolwiek prowizji, kar czy dodatkowych obciążeń dla kredytobiorcy. 2.8. Umowa kredytowa nie może przewidywać żadnych innych opłat, prowizji ani marż, poza niżej wymienionymi: a) prowizja jednorazowa [zł] płatna na etapie zawierania umowy kredytowej, nie wyższa jednak niż 2000,-zł, b) odsetki z marżą bankową [%] ponad WIBOR 3M, c) spłata rat kapitałowych, o ile Zamawiający spełnia swoje zobowiązania wynikające z zawartej umowy. 2.9. Miejscem realizacji zamówienia jest Urząd Gminy Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin. 2.10. Przewidywana spłata rat kapitałowych - począwszy od dnia 20 marca 2013r. Kwartalne raty kapitałowe w latach 2013-2020 (zawsze ok. dwudziestego dnia miesiąca: marca, czerwca, września, grudnia) = 32 raty kapitałowe) Wysokość rat w latach 2013-2020 w wysokości określonej w punkcie B.3.10. SIWZ. Zakończenie spłaty: 21 grudnia 2020 roku. Uwaga - ustanowienie innego dnia miesiąca jest możliwe do dwustronnego ustalenia z wykonawcą, który wygra przetarg. 2.11. Spłata odsetek - Odsetki ustalone jako wg stopy WIBOR 3M + stała marża banku [%], płatne miesięcznie ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca uruchomienia pierwszej transzy kredy-tu. 2.12. Termin wykonania zamówienia: kwiecień-grudzień 2012 rok - jak określono powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie ustanowiono wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach