Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia budzetowego w planowanych dochodach budżetu Gminy Rokietnica w 2009 roku.

Gmina Rokietnica ogłasza przetarg

  • Adres: 62-090 Rokietnica, ul. Golęcińska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8145251-2 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokietnica
    ul. Golęcińska 1 1
    62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8145251-2 w. 22
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego na sfinansowanie wydatków nie znajdujacych pokrycia budzetowego w planowanych dochodach budżetu Gminy Rokietnica w 2009 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia budżetowego w planowanych dochodach budżetu Gminy Rokietnica w roku 2009 w wysokości 3.595.155,00 PLN./słownie złotych: trzy miliony pięćset dziewięćdziesiąt pięć tysięcy sto pięćdziesiąt pięć/. 1). Planowany okres kredytowania - spłata w ciągu 5 lat począwszy od roku 2010 2). waluta - PLN 3). Oprocentowanie: stopa procentowa WIBOR 3M dla depozytów trzymiesięcznych z dnia 20.08.2009 roku powiększona o marżę bankową uwzględniającą wszystkie dodatkowe koszty Banku jakie poniesie Zamawiający. Zamawiający nie przewiduje naliczenia przez Wykonawcę żadnych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu. 4). Karencja w spłacie kredytu 1 rok. 5). Spłata kapitału i odsetek w okresach miesięcznych. Proponowane kwoty spłat: 2010 rok - 200.000,00 PLN ( 2 raty po 66.667,00 PLN; 1 rata 66.666,00 PLN) 2011 rok - 848.788,00 PLN (11 rat po 70.732,00 PLN 1 rata 70.736,00 PLN) 2012 rok - 848.788,00 PLN (11 rat po 70.732,00 PLN 1 rata 70.736,00 PLN) 2013 rok - 848.788,00 PLN (11 rat po 70.732,00 PLN 1 rata 70.736,00 PLN) 2014 rok - 848.791,00 PLN (11 rat po 70.733,00PLN 1 rata 70.728,00 PLN) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kwoty zaciągniętego kredytu w zależności od potrzeb kredytowych gminy 6). Spłata rat kredytu płatna do ostatniego dnia miesiąca . 7). Dostępność środków od dnia podpisania umowy do 31.12.2009 roku. Odsetki naliczane w tym okresie od faktycznego zadłużenia. 8). Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco, 9). Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy, tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zm.), a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności. d) Aktualne zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rokietnicaug.bip.e-zeto.com/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach