Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego, długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w 2010 roku w kwocie 2.520.000,00 PLN

Gmina Doruchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-505 Doruchów, ul. Kępińska 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7315677, 7315166 , fax. 062 7315687
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Doruchów
    ul. Kępińska 13 13
    63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7315677, 7315166, fax. 062 7315687
    REGON: 25085500900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.doruchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego, długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w 2010 roku w kwocie 2.520.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w 2010 roku w kwocie 2.520.000,00 PLN. 1. Udzielenie i obsługa kredytu bankowego. 2. KREDYT BANKOWY, DŁUGOTERMINOWY, ZŁOTOWY NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2010 roku w kwocie 2.520.000,00 PLN. 3. Miejsce wykonania usługi: Gmina Doruchów ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów 4. Kwota i waluta kredytu 2.520.000,00 PLN. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu. 6. Uruchomienie kredytu w transzach na pisemną dyspozycję Kredytobiorcy w okresie do dnia 12.10.2010 r. w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Kredytobiorcę. I transza w wysokości 1.000.000,00 PLN dnia 12.10.2010 r. Pozostałe transze po uprzednim uzgodnieniu z Bankiem. 7. Okres kredytowania od dnia 12.10.2010 r. do dnia 20.12.2017 r. 8. Sposób spłaty kredytu: 8.1. odsetki płacone od kwoty faktycznie wykorzystywanego kredytu w okresach miesięcznych. Należność odsetek należy ustalić w okresach miesięcznych na koniec każdego miesiąca. 9. Sposób spłaty kapitału: 9.1. spłata kapitału w ratach kwartalnych; 9.2. pierwsza rata w kwocie 90.000,00 PLN płatna do dnia 20.03.2011 r., pozostałe 27 rat w kwocie 90.000,00 PLN (przy założeniu wykorzystania całości kredytu) płatne do dnia 20 ostatniego miesiąca kwartału. 10. Oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa. 11. Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: 11.1. stopa procentowa dla danego miesięcznego okresu odsetkowego ustalona zostanie w oparciu o stopę WIBOR 1M + marża Banku. Oprocentowanie będzie ustalone wg stawki WIBOR 1M z przedostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca. Niniejsze oprocentowanie obowiązuje od pierwszego dnia miesiąca Marża Wykonawcy jest stała w umownym okresie kredytowania. 12.Prowizje: 12.1. prowizja od uruchomionej transzy kredytu. Prowizje: prowizja od uruchomionej kwoty kredytu jest stała w umownym okresie kredytowania 13. Sposób zabezpieczania kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 14. Jako liczbę bazową, dni potrzebnych do obliczenia oprocentowania przyjęto: 365 . 15. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich / PLN/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.doruchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach