Przetargi.pl
Udzielenie inwestycyjnego kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 PLN

Urząd Miasta Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-031 Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8130011 , fax. 061 81-30-097
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Luboń
    pl. Edmunda Bojanowskiego 2 2
    62-031 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8130011, fax. 061 81-30-097
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie inwestycyjnego kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie inwestycyjnego kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 PLN z przeznaczeniem na wykupy gruntów w Mieście Luboń w roku 2009, w tym: - okres kredytowania do sierpnia 2014r., waluta kredytu PLN, oprocentowanie zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu okresu karencji w oparciu o 1 miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M, zasady ustalania oprocentowania i stopy bazowej w trakcie okresu spłat kredytu określono w Załączniku nr 1 do SIWZ str.2 pkt 2.1F, - realizacja przedmiotu umowy w jednej transzy, w terminie do 8 dni od dnia zawarcia umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa SEKCJA II w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inne stosowne zezwolenie uprawniające do wykonywania tych czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; > dysponują lub mogą dysponować zgodnie z pisemnym oświadczeniem innego podmiotu co najmniej jedną osobą z wykształceniem wyższym o specjalności bankowość lub finanse; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ustawy/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia <, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); b) zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inny stosowny dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania czynności bankowych; c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon zakładka Zamówienia publ. aktualne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach