Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 600 000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63-645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2014-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4 4
    63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 00054117300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w kwocie 600 000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Forma kredytu - kredyt złotówkowy, 2.Termin uruchomienia kredytu - w transzach od 15 września 2014r. do 20 grudnia 2014r. 3.Okres kredytowania - 7 lat 4.Termin spłaty kredytu do 30 listopada 2020r. 5.Okres karencji - do 30 marca 2016r. 6.Spłata kredytu po upływie karencji w okresach kwartalnych od marca 2016r. do listopada 2020r.w następujących miesiącach i ratach: - rok 2016 - marzec, maj, wrzesień, listopad - raty po 30.000,00 zł. każda - rok 2017 - marzec, maj, wrzesień, listopad - raty po 30.000,00 zł. każda - rok 2018 - marzec, maj, wrzesień, listopad - raty po 30.000,00 zł. każda - rok 2019 - marzec, maj, wrzesień, listopad - raty po 30.000,00 zł. każda - rok 2020 - marzec, maj, wrzesień, listopad - raty po 30.000,00 zł. każda 7.Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 8.Wpływ środków na rachunek zamawiającego w Banku Spółdzielczym Kępno oddział Łęka Opatowska oznacza wykorzystanie kredytu. 9.Odsetki naliczone w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków, pobierane w ostatnim dniu każdego miesiąca. 10.Jeżeli termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada na pierwszy dzień roboczy po terminie płatności. 11.Kredyt będzie spłacony z dochodów własnych Gminy w latach spłaty kredytu. 12.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne liczone jako średnia arytmetyczna notowań stawki WIBOR 1 M z miesiąca poprzedzającego naliczanie odsetek, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia oferty ( marża będzie stała w okresie kredytowania), za który będą naliczane odsetki. 13.Prowizja będzie płatna w dniu uruchomienia kredytu. 14.W przypadku pozyskania przez gminę dodatkowych środków, dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 15.W przypadku wcześniejszej spłaty kapitału podstawowego odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 16.W przypadku nie wykorzystania kredytu lub jego części postawionego do dyspozycji, bank nie pobierze dodatkowych prowizji. 17.Zamawiający, w przypadku pozyskania środków z innych źródeł , zastrzega sobie prawo zmniejszenia wnioskowanego kredytu, oraz terminu jego uruchomienia. 18.Prowadzenie rachunków dodatkowych do obsługi kredytu odbywać się będzie bez dodatkowych opłat i prowizji. 19.Nie umieszczaniu w umowie zapisu o udzielaniu pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym. 20.Nie będą naliczane dodatkowe koszty z tytułu; a) prowizji przygotowawczej b) prowizji za sporządzanie aneksów, c) wydawania zaświadczeń o wysokości zaciągniętego kredytu i opinii o jego obsłudze 21.Projekt umowy przedstawi Wykonawca i musi on zawierać postanowienia zawarte w Rozdziale 2 pkt 2 ppkt 1- 20 SIWZ. 22.Transze kredytu będą uruchamiane na podstawie zawiadomień od zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leka-opatowska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach