Przetargi.pl
Udzielenie i obsługę Gminie Mieleszyn kredytu długoterminowego w kwocie 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) na okres 3 lat na wydatki inwestycyjne związanych z budową dróg gminnych i oświetlenia ulicznego w roku 2009.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-212 Mieleszyn, Mieleszyn 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4295060, 4295071 , fax. 061 4295073
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Mieleszyn 23 23
    62-212 Mieleszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4295060, 4295071, fax. 061 4295073
    REGON: 00054615300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htpp://mieleszyn.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługę Gminie Mieleszyn kredytu długoterminowego w kwocie 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) na okres 3 lat na wydatki inwestycyjne związanych z budową dróg gminnych i oświetlenia ulicznego w roku 2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie i obsługę Gminie Mieleszyn kredytu długoterminowego w kwocie 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) na okres 3 lat na wydatki inwestycyjne związanych z budową dróg gminnych i oświetlenia ulicznego w roku 2009.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wpłacenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: a) złożą oświadczenie, że spełniają wymogi art. 22 ustawy PZP (załącznik nr 2) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy PZP (załącznik nr 3). Warunek zostanie spełniony, jeżeli oświadczenie złożone zostanie na druku stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do niniejszej specyfikacji lub zawierać będzie wszystkie informacje wyszczególnione w załącznikach nr 2 i 3, b) wypełnią formularz cenowy podając oprocentowanie kredytu w skali rocznej na dzień 26.10.2009 r. oraz oddzielnie prowizję i inne składniki obsługi kredytu, a także określą podstawę zmiany oprocentowania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli zostanie prawidłowo wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Spłata odsetek - w okresach miesięcznych, płatne do 30 -tego każdego miesiąca, spłata kredytu nastąpi w 35 ratach miesięcznych, w kwocie 13.880,00 zł, ostatnia 36 rata w kwocie 14.200 zł, płatne do 30-tego każdego miesiąca; c)przyjmą od zamawiającego zabezpieczenie kredytu w postaci weksla in blanco, załącznik nr 5, d) określą wymaganą dokumentację formalno-prawną zgodnie z załącznikiem nr 6.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 6.1.Podpisany formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. 6.3.Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3. 6.4.Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 6.5.Określenie formy zabezpieczenia kredytu - załącznik nr 5. 6.6.Określenie wymaganej dokumentacji formalno-prawnej - załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wymagana dokumentacja formalno-prawna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://mieleszyn.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach