Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 złotych z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu

Wójt Gminy Kaczory ogłasza przetarg

  • Adres: 64-810 Kaczory, ul. Dworcowa 22
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2842371, 2842372 w. 27 , fax. 067 2841233
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Kaczory
    ul. Dworcowa 22 22
    64-810 Kaczory, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2842371, 2842372 w. 27, fax. 067 2841233
    REGON: 00053846100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 złotych z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 750.000 złotych. Okres kredytowania - od dnia 15.12.2009 roku do dnia 15.12.2015 r. Wypłata kredytu w dniu 15.12.2009 r. Karencja w spłacie kapitału - do dnia 15.01.2010 r. Harmonogram spłat rat kapitałowych: Rok 2010: Kwota zł: 15.01. - 3800,00, 15.02. - 4200,00, 15.03. - 4200,00, 15.04. - 4200,00, 15.05. - 4200,00, 15.06. - 4200,00, 15.07. - 4200,00, 15.08. - 4200,00, 15.09. - 4200,00, 15.10. - 4200,00 15.11. - 4200,00, 15.12. - 4200,00, Razem: 50000,00. Rok 2011: Kwota zł: 15.01. - 3800,00, 15.02 - 4200,00, 15.03. - 4200,00, 15.04. - 4200,00, 15.05. - 4200,00, 15.06. - 4200,00, 15.07. - 4200,00, 15.08. - 4200,00, 15.09. - 4200,00, 15.10. - 4200,00, 15.11. - 4200,00, 15.12. - 4200,00, Razem: 50000,00. Rok 2012: Kwota zł: 15.01. - 7600,00, 15.02. - 8400,00, 15.03. - 8400,00, 15.04. - 8400,00, 15.05. - 8400,00, 15.06. - 8400,00, 15.07. - 8400,00, 15.08. - 8400,00, 15.09. - 8400,00, 15.10. - 8400,00, 15.11. - 8400,00, 15.12. - 8400,00, Razem: 100000,00. Rok 2013: Kwota zł: 15.01. - 7600,00, 15.02. - 8400,00, 15.03. - 8400,00, 15.04. - 8400,00, 15.05. - 8400,00, 15.06. - 8400,00, 15.07. - 8400,00, 15.08. - 8400,00, 15.09. - 8400,00, 15.10. - 8400,00, 15.11. - 8400,00, 15.12. - 8400,00, Razem: 100000,00. Rok 2014: Kwota zł: 15.01. - 19000,00, 15.02. - 21000,00, 15.03. - 21000,00, 15.04. - 21000,00, 15.05. - 21000,00, 15.06. - 21000,00, 15.07. - 21000,00, 15.08. - 21000,00, 15.09. - 21000,00, 15.10. - 21000,00, 15.11. - 21000,00, 15.12. - 21000,00, Razem: 250000,00. Rok 2015: Kwota zł: 15.01. - 13000,00, 15.02. - 17000,00, 15.03. - 17000,00, 15.04. - 17000,00, 15.05. - 17000,00, 15.06. - 17000,00, 15.07. - 17000,00, 15.08. - 17000,00, 15.09. - 17000,00, 15.10. - 17000,00, 15.11. - 17000,00, 15.12. - 17000,00, Razem: 200000,00. Dopuszcza się możliwość spłaty zadłużenia przed terminami określonymi w harmonogramie spłat. Spłata rat odsetkowych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem spłat rat kapitałowych. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu (kapitału, odsetek) przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Zabezpieczeniem spłaty kredytu przez Zamawiającego będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e)wyrażą gotowość zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w rozdziale XX specyfikacji, f)wyrażą zgodę na naliczanie odsetek od kwoty kredytu według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 3M, g)wyrażą zgodę na spłatę kapitału i odsetek wg ustalonego harmonogramu, h)wyrażą zgodę na przedterminową możliwość spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, i)wyrażą zgodę na nie naliczanie jakichkolwiek kosztów obsługi kredytu, za wyjątkiem jednorazowej prowizji z tytułu zaciągnięcia kredytu w wysokości nie większej niż 1% kwoty kredytu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale VIII lit. a - d specyfikacji następuje poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji. 2.Potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale VIII lit. e - i specyfikacji następuje poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do specyfikacji. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zobowiązany jest złożyć w formie oryginału, albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum) każdy z członków konsorcjum składa dokumenty wymienione w pkt 3, natomiast pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji, mogą złożyć samodzielnie Wykonawcy (zgodnie z obowiązującymi ich zasadami reprezentacji), może je złożyć w imieniu każdego z członków konsorcjum upoważniony do tego pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kaczory.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach