Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 665.000,00 zł (sześćset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-874 Brzeziny, ul. 1000-lecia 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7698004 , fax. 062 7698062
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. 1000-lecia 8 8
    62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7698004, fax. 062 7698062
    REGON: 25085556400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeziny-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 665.000,00 zł (sześćset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 665.000,00 zł (sześćset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. Termin uruchomienia kredytu: - I transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 16.02.2010 r. - II transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 17.05.2010 r. - III transza w kwocie 167.000,00 zł w dniu 16.08.2010 r. - IV transza w kwocie 165.000,00 zł w dniu 16.11.2010 r. - Spłata rat kapitałowych począwszy od 1-ego kwartału 2011 roku w ratach kwartalnych w miesiącu kończącym kwartał, - Wysokość kapitałowych rat kwartalnych wynosi w roku 2011 po 6.250,00, w latach 2012 - 2013 po 5.000,00 zł, w latach 2014-2018 po 30.000,00 zł. - Okres spłaty kapitału - od 1-ego kwartału 2011 roku do IV-ego kwartału 2018 roku wg harmonogramu zawartego w projekcie umowy § 7 pkt 3, - Spłata odsetek w okresach miesięcznych w wysokości wynikającej z aktualnego stanu zadłużenia począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu, po upływie każdego miesiąca, - Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco-Oprocentowanie: wg zmiennej stopy procentowej oferowanej przez bank w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 3M na dzień 21.01.2010 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełnią warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 3) Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek - załącznik nr 3, 4) Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4, 5) Wyliczenie ceny kredytu przy założeniu, że wykorzystanie kredytu nastąpi w dniu: - I transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 16.02.2010 r. - II transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 17.05.2010 r. - III transza w kwocie 167.000,00 zł w dniu 16.08.2010 r. - IV transza w kwocie 165.000,00 zł w dniu 16.11.2010 r. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 7) Koncesji, zezwolenia lub licencji, 8) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 9) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa jednoznacznie powinna wskazywać czynności, do wykonywania, których Pełnomocnik jest upoważniony. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1. oświadczenie wymienione w pkt. 2 i 3 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, 2. dokumenty wymienione w pkt. 6 i 7 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, 3. pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817 z dnia 31 grudnia 2009 r.), składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 4 w/w rozporządzenia Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.brzeziny-gmina.pl i http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach