Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Raszków ogłasza przetarg

  • Adres: 63-440 Raszków, Rynek 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7343510 , fax. 062 7350665
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszków
    Rynek 32 32
    63-440 Raszków, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7343510, fax. 062 7350665
    REGON: 00053043600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek Zakres zamówienia obejmuje: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 2.100.000 PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych ujętych w załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 0050.320.2012 Burmistrza Gminy i Miasta Raszków z dnia 25 września 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy i miasta Raszków na rok 2012. sposób uruchamiania kredytu: kredyt uruchamiany w transzach na wskazany rachunek bankowy budżetu Gminy i Miasta Raszków wg poniższego wyszczególnienia:1 transza data uruchomienia 2012-11-30 , kwota transzy kredytu 2.100.000 , kwota uruchomionego kredytu-narastająco- 2.100.000 wysokość i termin przekazywania transz może ulec zmianie w przypadku uzyskania środków zewnętrznych oraz zmian w harmonogramie realizacji wydatków majątkowych, okres kredytowania: od 30 listopada 2012 r. do 10 lipca 2021 r., (tj. od dnia uruchomienia 1 transzy kredytu do dnia spłaty ostatniej raty odsetkowej), karencji w spłacie kapitału: spłata kapitału będzie następować począwszy od 31 grudnia 2013 roku, okres spłaty kredytu: spłata kapitału będzie następowała wg wyszczególnienia w tabeli zał. w SIWZ następującego sposobu płatności odsetek: odsetki płatne miesięcznie, spłata rat odsetkowych będzie następowała w okresach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanego kredytu, liczone na ostatni dzień każdego miesiąca, płatne do 10 dnia następnego miesiąca, z tym, że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Odsetki płatne na podstawie przesłanego przez Kredytodawcę, na 5 dni przed terminem płatności, zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. pierwsza spłata raty odsetkowej nastąpi w dniu 10.01.2013 r. i dotyczyć będzie odsetek naliczonych do dnia 31.12.2012 r. koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: prowizja przygotowawcza: Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej Wykonawcami, prowizji przygotowawczej (Pp), koszt oprocentowania kredytu (Ko): oprocentowanie będzie zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych - WIBOR 1M z dnia 08 października 2012 roku 4,8700 %, powiększony lub pomniejszony o marżę m Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (obowiązywania umowy), forma zabezpieczenia kredytu: spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową, sposób naliczenia i termin zapłaty prowizji przygotowawczej (Pp): prowizja podana w ofercie, liczona od kwoty kredytu , płatna będzie proporcjonalnie po uruchomieniu transzy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę prowizji przygotowawczej tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu udzielenia kredytu. Oferty Wykonawców żądających innych prowizji przygotowawczych zostaną odrzucone. prowizja płatna po podpisaniu umowy i przekazaniu transzy kredytu na rachunek Zamawiającego, w ciągu 7 dni od daty wypłaty transzy kredytu, Zamawiający zastrzega, iż prowizja przygotowawcza nie może być wyższa niż 0,5% kwoty kredytu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu niewykorzystanego kredytu, przy czym zwrot ten należy traktować jako umniejszenie kwoty zaciągniętego kredytu (nie jako spłatę kredytu), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych prowizji i opłat, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, przy czym za niewykorzystaną kwotę kredytu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu (kapitału) wcześniej niż określono w SIWZ i umowie, przy czym za wcześniejszą spłatę kredytu nie będą pobierane odsetki ani inne opłaty, w razie zaistnienia okoliczności polegających na niewykorzystaniu kredytu w pełnej wysokości lub wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy - w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłat, który podlega akceptacji przez Wykonawcę, Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat, za wyjątkiem tych, które zostały określone w SIWZ, Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN (polskich złotych). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. data postawienia kredytu do dyspozycji - najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia, tj. data podpisania umowy kredytowej, data zakończenia: 10.07.2021 r., tj. data spłaty ostatniej raty odsetkowej ( 30.06.2021 r. - data spłaty ostatniej raty kapitału), Zamawiający wymaga przekazania środków na rachunek bankowy Zamawiającego nie później niż w ciągu 7 dni od dnia złożenia pisemnej dyspozycji przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszkow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach