Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków majątkowych

Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5465400 , fax. 065 5464167
  • Data zamieszczenia: 2012-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
    ul. Piłsudskiego 21 21
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5465400, fax. 065 5464167
    REGON: 41105072900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków majątkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków majątkowych. 2. Kwota kredytu - 4. 000 .000, 00 złotych (słownie złotych: cztery miliony 00/100 złotych). 3. Okres kredytowania - Zamawiający zobowiązuje się spłacić kredyt wraz z odsetkami do dnia 31.12. 2015 roku. 4. Okres karencji w spłacie kapitału - do dnia 31. 12. 2012 roku. 5. Początek spłaty kapitału - od dnia 31. 01. 2013 roku. 6. Spłata kapitału w złotych polskich, w ratach miesięcznych, w wysokości określonej w terminarzu spłat stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w terminie do ostatniego dnia kalendarzowego każdego miesiąca. 7. Spłata kredytu i odsetek nastąpi z dochodów własnych Gminy Rawicz. 8. Odsetki naliczane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych od aktualnego stanu zadłużenia, płatne do 20 dnia kalendarzowego następnego miesiąca. Zamawiający zostanie powiadomiony o wysokości naliczonych przez Bank odsetek. Dopuszczalną formą powiadomienia oprócz formy pisemnej jest przekazanie informacji za pomocą poczty elektronicznej lub drogą faksową. 9. Planowane uruchomienie kredytu w następujących terminach: 1) od dnia 02.11.2012 roku w kwocie 2.200.000,00 zł 2) od dnia 20.12.2012 roku w kwocie 1.800.000,00 zł 10. Zamawiający zastrzega, że: 1) planowane uruchomienie transz kredytu może ulec zmianie, 2) łączna kwota uruchomionego kredytu może być mniejsza od kwoty 4. 000.000,00 zł, 3) terminy spłaty kredytu i wysokość poszczególnych rat kredytu mogą ulec zmianie bez pobierania przez Bank dodatkowych opłat. 11. Zabezpieczenie kredytu w formie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowane przez Skarbnika Gminy. 12. Koszty obsługi kredytu, cenę ofertową stanowią: 1) prowizja od uruchomienia kredytu płatna od uruchamianej transzy kredytu w momencie uruchomienia transzy, 2) suma odsetek od kredytu w okresie kredytowania. 13. Kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako suma stawki WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych (WIBOR 1 M ) i marży banku. 14. Marża Banku nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej, natomiast stawka WIBOR 1M przyjmowana do wyliczenia oprocentowania kredytu będzie stawką obowiązującą na rynku międzybankowym w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, za który naliczane są odsetki. 15. Przy wyliczeniu odsetek od kredytu stosowany będzie kalendarz rzeczywisty (tj. rzeczywista liczba dni w miesiącu w stosunku do rzeczywistej liczby dni w roku). 16. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź w części, bez dodatkowych opłat. 17. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadać będzie na sobotę lub na dzień wolny od pracy to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 18. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, że: 1) zobowiązania wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych regulowane są terminowo, 2) zobowiązania z tytułu zaciągniętych kredytów, pożyczek w bankach i innych instytucjach regulowane są terminowo, 3) nie posiada zobowiązań z tytułu gwarancji bankowych, 4) nie posiada zobowiązań spornych wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 5) nie jest objęty ugodą zawartą z Urzędem Skarbowymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, 6) posiadane rachunki bankowe są wolne od zajęć egzekucyjnych, 7) nie korzysta z transakcji wykupu wierzytelności, 8) nie posiada zadłużenia z tytułu umów leasingowych, 9) nie posiada zadłużenia z tytułu umów podpisanych w ramach partnerstwa publiczno - prywatnego, 10) nie udzielił gwarancji, 11) nie posiada umów z odroczonym terminem płatności powyżej 1 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu , poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w Kredyt Bank S.A. Oddział Rawicz 43 1500 2110 1215 1002 0897 0000. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale XII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach