Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg
- Adres: 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 063 2722984
- Data zamieszczenia: 2010-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
ul. Mickiewicza 12 12
62-600 Koło, woj. wielkopolskie
tel. 063 2610252, 2610230, fax. 063 2722984
REGON: 31162088000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 1.000.000 ZŁOTYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.000.000,00 zł, słownie złotych: jeden milion 00/100 PLN przeznaczonego do sfinansowania następujących zadań inwestycyjnych: 1) Budowa ulicy Południowej z kanalizacją deszczową - w wysokości 550.000,- zł, 2) Wykup gruntów - w wysokości 320.000,- zł, 3) Przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicach: 3-Maja, Konarskiego, Konopnickiej Słowackiego - w wysokości 130.000,- zł. 2. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu 3. Warunki realizacji usług - sposób spłaty kredytu: spłaty miesięczne, do końca każdego miesiąca 1) w 2010 roku karencja w spłacie kredytu, 2) w 2011 roku - pierwsza rata w wysokości 21.200,- zł, następne 11 rat po 20.800,- zł, 3) w 2012 roku - pierwsza rata w wysokości 21.200,- zł, następne 11 rat po 20.800,- zł, 4) w 2013 roku - pierwsza rata w wysokości 21.200,- zł, następne 11 rat po 20.800,- zł, 5) w 2014 roku - pierwsza rata w wysokości 21.200,- zł, następne 11 rat po 20.800,- zł. 4. Odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych zwanych dalej okresem odsetkowym, który to okres rozpocznie się w pierwszym dniu każdego miesiąca kalendarzowego i zakończy się w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego włącznie z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem pierwszego okresu odsetkowego jest dzień wypłaty środków przez Bank. Odsetki płatne do 15-go następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Oprocentowanie kredytu liczone będzie według stawki WIBOR 1M notowanej ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie okresu odsetkowego, do którego Bank doliczy stała marżę. Marża Banku przedstawiona w ofercie nie może być podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. 5. Bank będzie zobowiązany do pisemnego informowania o wysokości naliczonych odsetek za każdy okres odsetkowy na 7 dni przed terminem płatności odsetek 6. Prowizja liczona będzie od wysokości faktycznie uruchamianych środków, płatna przed wypłatą każdej transzy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez poboru przez Bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości rezygnacji z poboru części kredytu bez ponoszenia za to dodatkowych kosztów. 9. Sporządzenie aneksu harmonogramu spłaty kredytu lub inne czynności związane z obsługą kredytu nie będą obciążone dodatkowymi kosztami. 10. Postawienie kredytu do dyspozycji w terminie 7 dni od podpisania umowy kredytowej. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uruchomienia kredytu w transzach. 12. Uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnego wniosku kredytowego. 13. Wykorzystanie kredytu od daty podpisania umowy kredytowej do dnia 31.12.2010 r. na podstawie kserokopii faktur potwierdzonych za zgodność z oryginałem lub innych dokumentów, z których będzie wynikać obowiązek wykonania zadań wymienionych w ust. 1 (umowa o roboty budowlane, uchwała Rady Miejskiej lub innych). 14. Bank, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedstawi harmonogram spłaty kredytu z odsetkami, który będzie stanowił załącznik do umowy. 15. Prawne zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 16. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ zostały załączone następujące dokumenty: 1) uchwałę Rady Miejskiej w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego na 2010 r., 2) uchwałę RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł., 3) uchwałę RIO w sprawie wyrażenia opinii o projekcie budżetu na 2010 roku, 4) uchwałę RIO w sprawie możliwości sfinansowania deficytu na 2010 roku, 5) uchwałę RIO w sprawie prawidłowości prognozy kwoty długu w 2010 roku, 6) uchwałę RIO w sprawie wykonania budżetu za lata 2007, 2008 i 2009 rok. 7) sprawozdania budżetowe z lat 2007, 2008, 2009 i pierwszy kwartały 2010 Rb -NDS, Rb -N, Rb-Z, Rb-28S, Rb-27S, 8) wykaz kredytów i pożyczek wraz z informacja o poręczeniach - stan na 31.03.2010 r. 9) wykaz jednostek organizacyjnych 10) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach, 11) zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek. 16. Budżet Gminy Miejskiej Koło z lat 2007-2009 i aktualny stan mienia komunalnego do pobrania ze strony www.bip.kolo.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kredyt długoterminowy w kwocie 1.200.000zł na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-27 - UDZIELENIE KREDYTÓW DŁUGOTERMINOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego złotowego w kwocie 2.000.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2016-07-25 - UDZIELENIE KREDYTU / POŻYCZKI NA FINANSOWANIE OBROTOWE
Dodano: 2016-07-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 500 000,00 zł.
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2016 roku
Dodano: 2016-07-15 - UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2016-06-28 - Usługa udzielenia kredytu obrotowego na kwotę 7 000 000,00 zł. (słownie: siedem milionów złotych)
Dodano: 2016-06-10 - Udzielenie Gminie i Miastu Jastrowie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego na zadania inwestycyjne z przeznaczeniem na termomodernizację budynku oświatowego przy u. Gnieźnieńskiej 7a w Kłecku wraz z montażem odnawialnych źródeł energii, gazyfikację gminy, przebudowę drogi powiatowej nr 2147P na odcinku Charbowo-Kiszkowo-etap II
Dodano: 2016-06-03