Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 670 082 PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych na 2009r.w budżecie miasta Słupcy

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 277 27 27
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21 21
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 277 27 27
    REGON: 00052462500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 670 082 PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych na 2009r.w budżecie miasta Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego przeznaczonego na sfinansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych na 2009r. w budżecie miasta Słupcy. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 670 082 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt tysięcy osiemdziesiąt dwa złote) na warunkach określonych w umowie kredytowej. 2. Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na sfinansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych na 2009r. 3.Kredyt udzielony będzie na okres od dnia uruchomienia nie później niż 28.12.09r. do dnia 31.12.2012 r. 4. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki z kredytu w następnym dniu po podpisaniu umowy jednak nie później niż 28 grudnia 2009r. 5.Wykonawca może pobrać prowizję od kredytu 6. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z wykorzystania części kredytu. 7. odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu, według zmiennej stopy procentowej, płatne w okresach miesięcznych bądź kwartalnych - preferowane okresy kwartalne 8. Zobowiązania Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w miesięcznych albo kwartalnych okresach obrachunkowych - preferowane okresy kwartalne jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotowych depozytów 1- miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym kwartał, za który naliczane będą odsetki, powiększonej /pomniejszonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. 9. O wysokości stawki bazowej (WIBOR 1 M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany kwartał, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę nie później niż 3 dni przed terminem płatności odsetek 10. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne będą nie później niż ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał za kwartał, za który zostały naliczone przy czym: 1) pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego w którym pobrano kredyt, 2) ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 11. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem nie później niż na 7 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu . 12. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 13. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie. 14. Kredyt zostanie spłacony do dnia 31.12.2012 r. 15. Spłata kredytu nastąpi w 12 ratach płatnych 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku, przy czym spłata pierwszej raty nastąpi 31.03.2010 r., a ostatniej 31.12.2012 r. 16. Harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy, uwzględniający przyjęte terminy spłaty, zostanie ustalony po okresie jego wykorzystania i będzie stanowił integralną część umowy kredytu. 17. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu. 18. Kwota spłaconego kredytu ani kwota przedterminowo spłacona nie podlega ponownemu wykorzystaniu. 19. Spłata kredytu będzie zabezpieczona przez : weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową, 20. Zamówienie zostanie wykonane samodzielnie przez Wykonawcę ( bez udziału podwykonawców).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie(konsorcjum). 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp. oraz: 2. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. 3.Dokumentem potwierdzającym prawo do występowania w obrocie prawnym w zależności od ustawy, na mocy której utworzony został bank jest w szczególności: a) bank państwowy, utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe- Rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa o utworzeniu banku państwowego, statut banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu, b) banki spółdzielcze oraz banki w formie spółki akcyjnej, powołane na podstawie ustawy - Kodeks spółek handlowych - Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, aktualny odpis z właściwego rejestru 4.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż te warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (zał. Nr 1 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: w formie oryginału: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 2 oraz:w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe, 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, o ile nie wynika to z odpowiednich zapisów w dostarczonych dokumentach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slupca pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach