Przetargi.pl
UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 2.753.137,00 ZŁOTYCH Z PRZEZNACZENIEM NA ZADANIE POD NAZWĄ: SZYBKA DIAGNOSTYKA I SKUTECZNA POMOC CHIRURGICZNA W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOLE POPRZEZ ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Starostwo Powiatowe w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Sienkiewicza 21/23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2617835 , fax. 063 2725825
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kole
    ul. Sienkiewicza 21/23 21/23
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2617835, fax. 063 2725825
    REGON: 31101899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwokolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 2.753.137,00 ZŁOTYCH Z PRZEZNACZENIEM NA ZADANIE POD NAZWĄ: SZYBKA DIAGNOSTYKA I SKUTECZNA POMOC CHIRURGICZNA W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM ZAKŁADZIE OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOLE POPRZEZ ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na zadanie pod nazwą: Szybka diagnostyka i skuteczna pomoc chirurgiczna w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kole poprzez zakup specjalistycznego sprzętu medycznego, który wymaga zachowania następujących warunków: 1) kwota kredytu: 2.753.137,00 zł, 2) okres spłaty kredytu: lata 2010-2014, 3) karencja w spłacie kapitału i odsetek: do dnia 31 grudnia 2009 roku, 4) spłata rat kapitałowych i odsetek dokonywana będzie w czterech kwartalnych ratach, tj. 27-go stycznia, kwietnia, lipca i października każdego roku, 5) kredyt zostanie wykorzystany w terminie do dnia: 15 grudnia 2009 roku na podstawie kopii faktur wystawionych przez Wykonawcę przedmiotowego zadania, 6) zabezpieczenie: weksel in blanco do wysokości zadłużenia wraz z odsetkami i prowizją. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ostatecznej kwoty zaciągniętego kredytu. Zamawiający wymaga, aby naliczanie odsetek następowało od faktycznie wykorzystanych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty kredytu bez poboru przez Wykonawcę pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczania prowizji, odsetek i innych opłat od niewykorzystanego kredytu, wcześniejszej spłaty kredytu oraz z tytułu administrowania kredytem. Zamawiający wymaga, aby sporządzanie aneksów, harmonogramów spłaty kredytu lub innych czynności związanych z obsługą kredytu nie będą obciążone dodatkowymi kosztami. Uruchomienie kredytu nie będzie wymagało składania odrębnego wniosku kredytowego. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w przedmiocie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są bankami działającymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 roku Dz.U. 72 poz. 665 z późn. zm.), 3) cały zakres rzeczowy usług objętych przedmiotem zamówienia zrealizują siłami własnymi, bez udziału podwykonawców, 4) w cenę udzielenia i obsługi kredytu wliczą jednorazową prowizję bankową, której wysokość nie przekroczy 1,25% wartości kredytu, 5) akceptują istotne warunki umowne określone w druku PROJEKT UMOWY. Na potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawcy muszą załączyć do oferty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy Prawo bankowe, zgodnie z Załącznikiem Nr 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1) wypełniony druk OFERTA, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) inne niezbędne oświadczenia określone w rozdziale IV ust. 2 SIWZ, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, 5) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w rozumieniu art. 23 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwokolskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach