Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 663.431,00 zł na zadanie inwestycyjne pn. Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Czarnymlesie

Gmina Przygodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 63-421 Przygodzice, Plac Powstańców Wielkopolskich 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5927722 , fax. 062 5927000
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przygodzice
    Plac Powstańców Wielkopolskich 2 2
    63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5927722, fax. 062 5927000
    REGON: 25085519100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 663.431,00 zł na zadanie inwestycyjne pn. Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Czarnymlesie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 663.431,00 zł na zadanie inwestycyjne pn. Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Czarnymlesie - kwota udzielonego kredytu 663.431,00 zł, (słownie: sześćset sześćdziesiąt trzy tysiące czterysta trzydzieści jeden złotych) - udostępnienie kredytu od dnia zawarcia umowy, - kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stawkę referencyjną WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku, - maksymalna wartość jednorazowej prowizji z tytułu udzielenia kredytu akceptowana przez Zamawiającego wynosi 1%, - okres kredytowania - do 31.12.2014r., - karencja spłaty rat kapitałowych kredytu: pierwsza rata kapitału płatna w terminie 31.03.2010r. a ostatnia w terminie 31.12.2014r., - spłata kapitału w równych ratach w okresach kwartalnych - raty kredytu płatne na dzień 31.03. ...., 30.06. ...., 30.09. ...., 31.12. .... danego roku, - szacunkowy termin uruchomienia kredytu - 10.09.2009r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uruchomienia kredytu w terminie późniejszym, - wypłata kredytu nastąpi w jednej transzy, - sposób uruchomienia środków - na rachunek bankowy Gminy, - odsetki będą naliczane i opłacane miesięcznie tylko od kapitału niespłaconego, - odsetki płatne na ostatni dzień danego miesiąca - pierwsza płatność w terminie ostatniego dnia miesiąca, w którym uruchomiono kredyt a ostatnia w terminie 31.12.2014r., - oprocentowanie zmienne w oparciu o wskaźnik WIBOR 1M i stałą marżę banku, - akceptowana przez Zamawiającego forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco, - umowa musi przewidywać możliwość przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytuł udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ i przedstawionymi w ofercie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY 2. Harmonogram spłat rat i odsetek kredytu opracowany przez Wykonawcę 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Parafowane i podpisane Ogólne warunki umowy 6. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy 7. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: -dokument ustanawiający pełnomocnika, -upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mają być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl/index.php?pid=226
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach