Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1 597 000,00 zł

Gmina Śmigiel ogłasza przetarg

  • Adres: 64-030 Śmigiel, pl. Wojska Polskiego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5180003 , fax. 065 5189823
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śmigiel
    pl. Wojska Polskiego 6 6
    64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5180003, fax. 065 5189823
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smigiel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1 597 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 1 597 000,00 zł na dofinansowanie zadania pn. Przebudowa drogi gminnej z Bruszczewa do Przysieki Polskiej wraz z odwodnieniem na długości 2,8 km. 2) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a. Kwota kredytu 1 597 000,00 złotych (słownie jeden milion pięćset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy złotych 00/100), b. Oprocentowanie kredytu - wg zmiennej stawki procentowej WIBOR 3M notowanej na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego podpisanie umowy kredytowej w pierwszym okresie odsetkowym i WIBOR 3M notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnych okresów odsetkowych oraz marży banku, c. Okres kredytowania - 10 lat, licząc od dnia zawarcia umowy kredytowej do dnia spłaty ostatniej raty kapitału wraz z odsetkami- wg ustalonego harmonogramu spłat, z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do dnia 30.06.2010 r. d. Spłata kapitału w ratach w okresach kwartalnych wg załącznika nr 1, e. Wypłata kredytu nastąpi w następujących transzach 1) TRANSZA I - do dnia 01.08.2009 r. w kwocie - 423.000,00 zł 2) TRANSZA II - do dnia 01.10.2009 r. w kwocie - 1 174.000,00 zł f. Odsetki będą naliczane i opłacane miesięcznie tylko od kapitału niespłaconego. Odsetki płatne będą do 10 dnia po upływie miesiąca, za który naliczono odsetki. Przy czym odsetki za ostatnią ratę płatną 20.12.2019 r., zostaną uregulowane wraz z ostatnią ratą. g. Akceptowana przez Zamawiającego forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny in. blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. h. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ (ust. 11) oraz w Harmonogramie spłat kredytu - Załączniku do Oferty Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: ? posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ? posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ? znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ? nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) Ocena spełnienia warunków będzie przeprowadzona przez Zamawiającego wg zasady spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - na druku stanowiącym załącznik nr 2; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.smigiel.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach