Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 277 27 27
  • Data zamieszczenia: 2014-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21 21
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 277 27 27
    REGON: 00052462500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Miejskiej Słupca przeznaczonego na pomoc finansową udzieloną w formie dotacji celowej dla jednostki samorządu terytorialnego (Powiat Słupecki) na dofinansowanie zadań inwestycyjnych - zadanie pn.Przebudowa ulicy Traugutta w Słupcy. Udzielenie zamówienia nastąpi na następujących warunkach: 1) kwota i waluta kredytu: 2 000 000,00 PLN , (słownie: dwa miliony złotych) 2) zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta, 3) zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem )spłat rat kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu, 4) zamawiający zastrzega sobie możliwość aneksowania terminów spłat rat kredytu bez dodatkowych kosztów , 5) uruchomienie kredytu : jednorazowo w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 45 8542 0001 0024 3377 0003 6753, płatne po podpisaniu umowy , nie później niż 13.11.2014r. 6) okres kredytowania: od dnia uruchomienia środków do dnia 31-12-2025 r. tj. do dnia ostatecznej spłaty kredytu ; 7) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu wypłaty kredytu i prowadzić go będzie nieodpłatnie w całym okresie kredytowania, 8) po dokonaniu każdej transakcji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyciąg z konta bankowego (rachunku kredytowego), które zostało otwarte przez Wykonawcę na potrzeby umowy kredytowej , 9) warunki spłaty kredytu, a) sposób spłaty odsetek: odsetki płacone kwartalnie od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu, b) okres karencji w spłacie kapitału: do dnia 31.03.2016 r., c) sposób spłaty kapitału: w 40 ratach kapitałowych po 50 000,00zł każda, płatnych kwartalnie do ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał, począwszy od 31.03.2016r., ostatnia rata płatna 31.12.2025r.(przy założeniu wykorzystania całości kredytu i przy założeniu okresu kredytowania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025r) 10) oprocentowanie kredytu : zmienna stopa procentowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach