Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Słupca przeznaczonego na sfinansowanie zadań majątkowych.

Gmina Słupca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2743676 , fax. 63 2743676
  • Data zamieszczenia: 2012-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupca
    ul. Sienkiewicza 16 16
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2743676, fax. 63 2743676
    REGON: 31101942100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Słupca przeznaczonego na sfinansowanie zadań majątkowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego Gminie Słupca przeznaczonego na realizację zadań majątkowych: 1) kwota i waluta kredytu: 1 500 000,00 PLN , 2) zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy, 3) zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji i kosztów z tego tytułu; 4) uruchomienie kredytu: w postaci jednej transzy w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Słupcy nr 13 8542 0001 0039 2271 2000 0010 w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. 5) Okres kredytowania: od dnia uruchomienia środków do dnia 31-12-2016r. tj. do dnia ostatecznej spłaty kredytu ; 6) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu wypłaty kredytu i prowadzić go będzie nieodpłatnie w całym okresie kredytowania, 7) po dokonaniu każdej transakcji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyciąg z konta bankowego (rachunku kredytowego), które zostało otwarte przez Wykonawcę na potrzeby umowy kredytowej; 8) warunki spłaty kredytu: a) sposób spłaty odsetek: odsetki płacone kwartalnie na koniec każdego kwartału od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu; b) okres karencji w spłacie kapitału: do dnia 30.03.2013 r.; c) sposób spłaty kapitału: 2013-2016 r.: w ratach kwartalnych zgodnie z załączonym harmonogramem spłat ( przy założeniu wykorzystania całości kredytu i przy założeniu okresu kredytowania od dnia zawarcia umowy kredytowej do dnia 31.12.2016 r.), 9) oprocentowanie kredytu : zmienna stopa procentowa; odsetki naliczane będą wg następującego wzoru: WIBOR 1M ? stała marża proponowana przez Bank, niezmienna w okresie obowiązywania umowy (stała marża banku zawiera wszelkie prowizje, opłaty, koszty itp.), 10) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej; stopa procentowa dla danego kwartału ustalona w oparciu o stopę WIBOR 1M. Stawka WIBOR ustalona będzie w terminie przypadającym na 2 dni robocze przed 20-tym dniem miesiąca kalendarzowego w którym przypada płatność odsetek, powiększona o marżę Wykonawcy; 11) Oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia. 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. 13) Jednorazowa prowizja bankowa naliczona zostanie od ogólnej kwoty wnioskowanego kredytu i potrącona zostanie przez bank z I transzy środków. 14) Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek. 15) koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: a) oprocentowanie kredytu: zmienne, odsetki naliczane będą wg następującego wzoru: WIBOR 1M ? stała marża proponowana przez Bank, niezmienna w okresie obowiązywania umowy , marża banku będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy, b) jednorazowa opłata prowizyjna od zamawianej kwoty kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach