Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Okonek kredytu długoterminowego w wysokości 2 442 386,00 zł

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Niepodległości 53
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 067 2669976
  • Data zamieszczenia: 2014-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53 53
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 067 2669976
    REGON: 00053022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Okonek kredytu długoterminowego w wysokości 2 442 386,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Okonek długoterminowego (na okres 14 lat i 2 miesięcy) kredytu w wysokości 2 442 386,00 zł (słownie: dwa miliony czterysta czterdzieści dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt sześć złotych). Gmina Okonek przeznaczy środki z uzyskanego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu. 2. Dostępność kredytu:- na dzień 1 września 2014 roku w kwocie 2 442 386,00 zł przelewem na rachunek bankowy Gminy Okonek. 3. Spłata kredytu nastąpi w miesięcznych ratach kapitałowych 25 dnia każdego miesiąca: w latach 2019 - 2028. W latach 2019 - 2027 raty miesięczne w miesiącach styczeń - listopad w kwocie 20 800,00 zł oraz rata w miesiącu grudniu w wysokości 21 200,00 zł. W 2028 roku raty miesięczne w miesiącach styczeń - wrzesień w kwocie 20 800,00 zł oraz rata w miesiącu październiku w kwocie 5 186,00 zł. Łącznie kredyt spłacany w 118 ratach miesięcznych z uwzględnieniem karencji do 25 stycznia 2019 roku. Spłata odsetek będzie następowała bez okresu karencji, ostatniego dnia każdego miesiąca. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę lub płatność odsetek w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 4. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M (notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu odsetkowego) powiększonej o oferowaną marżę banku (lub pomniejszonej o oferowany upust). Przez cały okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona (a upust pomniejszony). Do obliczenia wysokości odsetek w ofercie należy przyjąć stawkę referencyjną WIBOR 1M z dnia 01 sierpnia 2014 r.; początek naliczania odsetek od dnia 1 września 2014 roku. 5. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracja wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 6. Zamawiający zastrzega sobie: a) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów; b) prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych kosztów; c) odsetki od wykorzystanego kredytu będą płatne ostatniego dnia (roboczego) każdego miesiąca, począwszy od dnia otrzymania pierwszej transzy kredytu; d) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego; 7. Wybrany wykonawca (bank) nie może uzależnić udzielenia kredytu od przyjęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.okonek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach