Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 575.000,00 na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

Urząd Gminy w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-112 Brodnica, Brodnica 41
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2823527 , fax. 061 2823558
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Brodnicy
    Brodnica 41 41
    63-112 Brodnica, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2823527, fax. 061 2823558
    REGON: 00053313300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 575.000,00 na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia wg CPV - 66.11.30.00-5 jest usługa udzielenia Gminie kredytu długoterminowego w walucie polskiej w wysokości 575.000,00 zł (słownie: pięćset siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2.Opis przedmiotu zamówienia: -kwota kredytu 575.000,00 zł, -okres kredytowania od dnia zawarcia umowy do 30 grudnia 2022 r., -karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 29 marca 2013 r., -rozpoczęcie spłaty kapitału 29.03.2013 r. zakończenie spłaty 30 grudnia 2022 r., -spłata kredytu w ratach kwartalnych według poniższego harmonogramu spłat w ostatnim dniu roboczym podanych niżej miesięcy: 1 rata marzec 2013 250,00 2 rata czerwiec 2013 250,00 3 rata wrzesień 2013 250,00 4 rata grudzień 2013 250,00 5 rata marzec 2014 250,00 6 rata czerwiec 2014 250,00 7 rata wrzesień 2014 250,00 8 rata grudzień 2014 250,00 9 rata marzec 2015 18.000,00 10 rata czerwiec 2015 18.000,00 11 rata wrzesień 2015 18.000,00 12 rata grudzień 2015 18.000,00 13 rata marzec 2016 18.000,00 14 rata czerwiec 2016 18.000,00 15 rata wrzesień 2016 18.000,00 16 rata grudzień 2016 18.000,00 17 rata marzec 2017 18.000,00 18 rata czerwiec 2017 18.000,00 19 rata wrzesień 2017 18.000,00 20 tata grudzień 2017 18.000,00 21 rata marzec 2018 18.000,00 22 rata czerwiec 2018 18.000,00 23 rata wrzesień 2018 18.000,00 24 rata grudzień 2018 18.000,00 25 rata marzec 2019 18.000,00 26 rata czerwiec 2019 18.000,00 27 rata wrzesień 2019 18.000,00 28 rata grudzień 2019 18.000,00 29 rata marzec 2020 18.000,00 30 rata czerwiec 2020 18.000,00 31 rata wrzesień 2020 18.000,00 32 rata grudzień 2020 18.000,00 33 rata marzec 2021 18.000,00 34 rata czerwiec 2021 18.000,00 35 rata wrzesień 2021 18.000,00 36 rata grudzień 2021 18.000,00 37 rata marzec 2022 17.250,00 38 rata czerwiec 2022 17.250,00 39 rata wrzesień 2022 17.250,00 40 rata grudzień 2022 17.250,00 -harmonogram spłat będzie stanowił załącznik do umowy, -odsetki naliczone w okresach miesięcznych - na ostatni dzień każdego miesiąca, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne nie później niż ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, odsetki za miesiąc grudzień 2012 r. płatne z ratą odsetek za styczeń 2013 r. -odsetki będą naliczane na bazie 365 dni w roku (366 w roku przestępnym), w miesiącu przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu, -podstawa oprocentowania określona według zmiennej stopy WIBOR 1M - 28 września 2012 r., tj. 4,90) (+/-) marża banku, -prowizja za uruchomienie kredytu będzie naliczona i pobrana przez Wykonawcę proporcjonalnie od kwoty uruchomionej transzy kredytu, -kredyt w jednej transzy w wysokości 575.000,00 zł postawiony będzie do dyspozycji w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, -ostateczny termin wykorzystania kredytu 31.12.2012 r., -zabezpieczenie spłaty kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z części przyznanego kredytu oraz prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych oraz nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających oraz zawarcia umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach