Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy paliw płynnych

Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7562480 (82) , fax. 22 756 24 80
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie
    ul. Kościuszki 9 9
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 22 7562480 (82), fax. 22 756 24 80
    REGON: 01330143800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy paliw płynnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest Sukcesywna dostawa paliw płynnych. Olej Napędowy ON - Gatunki od A do F. ilość: 130 m3 Olej Opałowy Lekki - L1 ilość: 160 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 ust 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: 1)posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi; 2)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, dostawę paliw płynnych, z których co najmniej jedna winna być o wartości min.800.000,00 zł - druk w załączeniu; oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, 3)posiadają kierowców do realizacji zamówienia z przeszkoleniem do przewozu towarów niebezpiecznych, 4)posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy Ofertastr 1-6 wraz z tabelami nr 1 i 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (art. 24 ust 1 i 2 u Pzp.) Koncesja na obrót paliwami ciekłymi; Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt2 ustawy; Wykaz dostaw paliw płynnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z których co najmniej jedna winna być o wartości min. 800.000,00 zł (w wykazie należy podać tylko te wykonane dostawy, do których Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie); Wykaz kierowców przewidzianych do realizacji zamówienia; Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; Opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł, Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Dokumenty załączone do oferty musza spełniać wymogi określone przepisami § 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226 poz. 1817)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.piaseczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach