Przetargi.pl
Udostępnienie pomieszczeń do przechowywania zwłok ludzkich oraz wynajęcie sali sekcyjnej

Prokuratura Okręgowa w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Brzeska 97
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 632-26-71 , fax. 0-25 633-96-52
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Siedlcach
    ul. Brzeska 97 97
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 632-26-71, fax. 0-25 633-96-52
    REGON: 00056968000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udostępnienie pomieszczeń do przechowywania zwłok ludzkich oraz wynajęcie sali sekcyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udostępnienie pomieszczeń do przechowywania zwłok ludzkich oraz wynajęcie sali sekcyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851120007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 i 2 oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty stanowiące załącznik do siwz. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy,o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Parafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach