Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Białej Niżnej - roboty budowlane stanu wykończeniowego, instalacje i zbiornik p.poż

Wójt Gminy Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, ul. Jakubowskiego 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4450204 , fax. 018 4450204
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Grybów
    ul. Jakubowskiego 33 33
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 018 4450204, fax. 018 4450204
    REGON: 49000749400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Białej Niżnej - roboty budowlane stanu wykończeniowego, instalacje i zbiornik p.poż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa i przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Białej Niżnej - roboty budowlane stanu wykończeniowego, instalacje i zbiornik p.poż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 15 000zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetragu mogą wziąść udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie /spełnia - nie spełnia/ na podstawie dokumentów i oświadczeń przez nich złożonych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy, 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1, a mianowicie: a) oferta cenowa, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami w branży budowlanej, elektrycznej i instalacji sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa; g) wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykonawca w ciągu ostatnich 5-ciu lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) udokumentuje należyte zrealizowanie minimum jednego zadania polegającego na wykonaniu robót budowlanych wykończeniowych i instalacyjnych w jednym obiekcie kubaturowym o wartości powyżej 1.800.000zł. z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości oraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie. h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; i) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej; j) umowa, k) kserokopia dowodu wniesienia wadium. l) harmonogram rzeczowo-finansowy z uwzględnieniem płatności 50% wartości zadania w roku 2009, pozostała część w roku 2010.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach