Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 6195925 , fax. 12 6195927
- Data zamieszczenia: 2015-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
ul. Przy Rondzie 7 7
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 6195925, fax. 12 6195927
REGON: 00032269500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: krakow.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowo-malarskie w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 - Przedmiotem zamówienia jest: renowacja powłok malarskich korytarzy w pawilonach A, C, D i E, klatek schodowych w pawilonie E i pomieszczeń izby zatrzymań w pawilonie D, wymiana stolarki drzwiowej oraz remont wybranych pomieszczeń, w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Wielkość /zakres/ zamówienia: A - Malowanie korytarzy: poziomu -1 pawilonu A, poziomu -1 pawilonu C, poziomu -1 pawilonu D, poziomów -1, 1, 2, 3, 4 i 5 pawilonu E poziomu, klatek schodowych w pawilonie E oraz izby zatrzymań w pawilonie D. Zakres malowania obejmuje ściany i sufity w ilości około 7 130 m2. B - Wymiana stolarki drzwiowej w wybranych pomieszczeniach na II piętrze pawilonu E W pomieszczeniach E-242-E244 i E-204 należy wymienić stolarkę drzwiową w ilości 5 sztuk, w zakresie i parametrach określonych w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. C - Remont pomieszczeń C-016 i C-017, C-027 i C-028, E-026A, E-022 Pomieszczenia C-016 i C-017, C-027 i C-028 W pomieszczeniach C-016 o powierzchni 16,6 m2 i C-017 o powierzchni 10 m2 należy wykonać remont przez połączenie pomieszczeń i przystosowanie dla potrzeb sali rozpraw, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W pomieszczeniach C-027 o powierzchni 11,3 m2 i C-028 o powierzchni 11,1 m2 należy wykonać remont przez połączenie pomieszczeń i przystosowanie dla potrzeb sali rozpraw, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pomieszczenie E-026A W pomieszczeniu E-026A, o powierzchni 19,2 m2, należy wykonać remont i przystosować pomieszczenie dla potrzeb sali rozpraw, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pomieszczenie E-022 W pomieszczeniu warsztatowym, o powierzchni 38,56 m2, należy wykonać remont polegający na podziale pomieszczenia na 3 części, wytworzeniu 2 pomieszczeń biurowych i 1 pomieszczenia warsztatowego, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. D - Dostawa i montaż ścianki aluminiowej z drzwiami przesuwnymi do dyżurki izby zatrzymań pawilon D. W pomieszczeniu dyżurki należy zamontować ściankę aluminiową z drzwiami przesuwnymi o powierzchni około 4,5 m2, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. E - Dostawa i montaż drzwi przesuwnych do dyżurki izby zatrzymań pawilon A. W pomieszczeniu dyżurki należy zamontować drzwi przesuwne o powierzchni około 2,4 m2, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2 - Wymagany okres gwarancji - 48 miesięcy. 3 - Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią wymagania minimum. 4 - Miejsce realizacji: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5 - Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. 6 - Zamawiający wymaga, aby prace wykonywane w izbie zatrzymań w pawilonie A i D były wykonywane wyłącznie po godz. 16-tej i w dni wolne od pracy dla Zamawiającego, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. 7 - Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem, będącym załącznikiem do umowy, który Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić najpóźniej na 1 dzień przed podpisaniem umowy. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że mogą zaistnieć po stronie Zamawiającego sytuacje, w których zobowiązany będzie do odstępstw od harmonogramu, w związku z czym Wykonawca gotowy będzie do elastycznego reagowania na zmiany w harmonogramie i przesuwanie frontu robót lub jego części. Zamawiający wymaga, aby remont pomieszczenia E-022 był wykonany w pierwszej kolejności i zakończył się w pierwszych 2 tygodniach realizacji umowy. Pomieszczenia C-027 i C-028 i E-026A mogą być udostępnione do remontu po zakończeniu remontu pomieszczenia E-022. Zamawiający wymaga, aby remont pomieszczeń C-016 i C-017, C-027 i C-028 i E-026A zakończył się w terminie do 7 tygodni od podpisania umowy lub krócej, w zależności od zadeklarowanego okresu wykonania przedmiotu zamówienia. 8 - Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 9 - Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 10 - Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powstałe przy prowadzeniu prac muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. 11 - Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krakow.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont laboratoriów 114, 115, 116 i sali ćwiczeń 427 wraz z pomieszczeniem pomocniczym 426 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2918/2016
Dodano: 2016-07-22 - Remont pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanego przy al. 29 Listopada 46 w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2017/2016-II
Dodano: 2016-07-21 - Docieplenie ścian oraz roboty remontowe budynku - punktu filialnego Szkoły Podstawowej w miejscowości Chrząstowice
Dodano: 2016-07-19 - Zakończenie robót wykończeniowych na krytej pływalni w Naprawie oraz oddanie obiektu do użytkowania.
Dodano: 2016-07-12 - wykonanie remontu budynku z przystosowaniem pomieszczeń do prac laboratoryjnych oraz dydaktycznych Instytutu Metalurgii Inżynierii Materiałowej PAN w Krakowie - Etap I, znak sprawy: PN-05-2016
Dodano: 2016-07-08 - Remont pokoi z wymianą instalacji elektrycznej oraz wymiana wentylacji mechanicznej w kuchni i pralni w DPS Tarnów ul. Czarna Droga 48
Dodano: 2016-07-04 - Wykończenie powierzchni elementów żelbetowych w obrębie wjazdów (pod estakadami) na poziomie płyty TAURON Arena Kraków
Dodano: 2016-06-24 - Adaptacja budynku usługowego na potrzeby biblioteki w Sromowcach Wyżnych 2
Dodano: 2016-06-21 - wykonanie remontu części budynków nr 2 i nr 4, położonych na terenie kompleksu koszarowego przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu
Dodano: 2016-06-16 - Budowa budynku zaplecza sanitarno- szatniowego przy istniejącym boisku sportowym na działce nr 659/226 obr. 3 w miejscowości Myślenice - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-06-10