Przetargi.pl
Roboty remontowo-malarskie w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie.

Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6195925 , fax. 12 6195927
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 7 7
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6195925, fax. 12 6195927
    REGON: 00032269500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: krakow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-malarskie w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 - Przedmiotem zamówienia jest: renowacja powłok malarskich korytarzy w pawilonach A, C, D i E, klatek schodowych w pawilonie E i pomieszczeń izby zatrzymań w pawilonie D, wymiana stolarki drzwiowej oraz remont wybranych pomieszczeń, w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Wielkość /zakres/ zamówienia: A - Malowanie korytarzy: poziomu -1 pawilonu A, poziomu -1 pawilonu C, poziomu -1 pawilonu D, poziomów -1, 1, 2, 3, 4 i 5 pawilonu E poziomu, klatek schodowych w pawilonie E oraz izby zatrzymań w pawilonie D. Zakres malowania obejmuje ściany i sufity w ilości około 7 130 m2. B - Wymiana stolarki drzwiowej w wybranych pomieszczeniach na II piętrze pawilonu E W pomieszczeniach E-242-E244 i E-204 należy wymienić stolarkę drzwiową w ilości 5 sztuk, w zakresie i parametrach określonych w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. C - Remont pomieszczeń C-016 i C-017, C-027 i C-028, E-026A, E-022 Pomieszczenia C-016 i C-017, C-027 i C-028 W pomieszczeniach C-016 o powierzchni 16,6 m2 i C-017 o powierzchni 10 m2 należy wykonać remont przez połączenie pomieszczeń i przystosowanie dla potrzeb sali rozpraw, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W pomieszczeniach C-027 o powierzchni 11,3 m2 i C-028 o powierzchni 11,1 m2 należy wykonać remont przez połączenie pomieszczeń i przystosowanie dla potrzeb sali rozpraw, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pomieszczenie E-026A W pomieszczeniu E-026A, o powierzchni 19,2 m2, należy wykonać remont i przystosować pomieszczenie dla potrzeb sali rozpraw, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Pomieszczenie E-022 W pomieszczeniu warsztatowym, o powierzchni 38,56 m2, należy wykonać remont polegający na podziale pomieszczenia na 3 części, wytworzeniu 2 pomieszczeń biurowych i 1 pomieszczenia warsztatowego, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. D - Dostawa i montaż ścianki aluminiowej z drzwiami przesuwnymi do dyżurki izby zatrzymań pawilon D. W pomieszczeniu dyżurki należy zamontować ściankę aluminiową z drzwiami przesuwnymi o powierzchni około 4,5 m2, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. E - Dostawa i montaż drzwi przesuwnych do dyżurki izby zatrzymań pawilon A. W pomieszczeniu dyżurki należy zamontować drzwi przesuwne o powierzchni około 2,4 m2, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze, rysunkach i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2 - Wymagany okres gwarancji - 48 miesięcy. 3 - Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią wymagania minimum. 4 - Miejsce realizacji: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5 - Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. 6 - Zamawiający wymaga, aby prace wykonywane w izbie zatrzymań w pawilonie A i D były wykonywane wyłącznie po godz. 16-tej i w dni wolne od pracy dla Zamawiającego, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. 7 - Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem, będącym załącznikiem do umowy, który Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić najpóźniej na 1 dzień przed podpisaniem umowy. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że mogą zaistnieć po stronie Zamawiającego sytuacje, w których zobowiązany będzie do odstępstw od harmonogramu, w związku z czym Wykonawca gotowy będzie do elastycznego reagowania na zmiany w harmonogramie i przesuwanie frontu robót lub jego części. Zamawiający wymaga, aby remont pomieszczenia E-022 był wykonany w pierwszej kolejności i zakończył się w pierwszych 2 tygodniach realizacji umowy. Pomieszczenia C-027 i C-028 i E-026A mogą być udostępnione do remontu po zakończeniu remontu pomieszczenia E-022. Zamawiający wymaga, aby remont pomieszczeń C-016 i C-017, C-027 i C-028 i E-026A zakończył się w terminie do 7 tygodni od podpisania umowy lub krócej, w zależności od zadeklarowanego okresu wykonania przedmiotu zamówienia. 8 - Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 9 - Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 10 - Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powstałe przy prowadzeniu prac muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. 11 - Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: krakow.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach