Przetargi.pl
Roboty remontowe-budowlane i instalacyjne w budynku PZOL w Grojcu

Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-615 Grojec, Aleja Ogrodowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8428136 , fax. 033 8428903
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu
    Aleja Ogrodowa 1 1
    32-615 Grojec, woj. małopolskie
    tel. 033 8428136, fax. 033 8428903
    REGON: 00029830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzol_grojec.republika.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe-budowlane i instalacyjne w budynku PZOL w Grojcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje następujący zakres wykonania robót budowlanych i wykończeniowych tj.: roboty ogólnobudowlane, instalacje wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, instalacje elektryczne w: a/ pokoju wyciszeń b/ dyżurkach pielęgniarskich I i II piętra c/ pomieszczeniach sanitarnych I i II piętra d/ pomieszczeniu kuchennym wraz z podjazdemi e/ pomieszczeniu terapii zajęciowej f/ pomieszczeniach I i II piętra.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w wysokości 7.000,00 złotych, opłata potwierdzona przelewem bankowym. Wadium należy wpłacać na konto Zamawiającego -Bank Spółdzielczy w Zatorze, nr rachunku 80 8136 0000 0030 0171 2000 0010 Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: I. zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-wykonawca winien przedstawić potwierdzenie bankowe o zdolności finansowej lub kredytowej powyżej 200.000,- PLN. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Przedstawią co najmniej 3 referencje wykonania robót w placówkach Służby Zdrowia . III.Zrealizowali na przestrzeni ostatnich 2 lat budowy- /obiekty /- o wartości powyżej 200.000,- PLN IV.Przedstawią polisę OC na wartość co najmniej 800.000,- PLN. V. Wykonawca winien zatrudniać lub dysponować minimum 15 pracownikami w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności budowlano-instalacyjnej. Ponadto akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - załącznik nr 1 - wzór oferty. - załącznik nr 2 - sporządzony na podstawie obmiaru robót i dokumentacji technicznej, - załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust 1 i 2 ustawy, - Załącznik nr 5 - podpisany projekt umowy. - wykaz dokumentów określonych w załączniku nr 6. - Załącznik nr 7 - wykaz osób uprawnionych do prowadzenia robót. - Załącznik nr 8 - wykaz podwykonawców lub oświadczenie. - Dokument potwierdzający upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie to nie wynika z innego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzol_grojec.republika.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach