Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta 15a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2632777 , fax. 067 2632777
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie
al. Piasta 15a 15a
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 067 2632777, fax. 067 2632777
REGON: 57050620600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roboty budowlane murarsko - tynkarskie na budynku mieszkalnym przy ul. Szkolnej 18 w Złotowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, stanowiące załacznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 900,00 zł płatne na rachunek bankowy zamawiającego w SBL Złotów konto nr 10 8941 0006 0016 3981 2000 0010
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1.1. posiadającu uprawnienia do wykonywania działalności, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Z ubiuegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 prawa zamówień publicznych w ppkt 1.1. do 1.4., 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podtsawie art.24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3,Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawcaposiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:ofertę która winna być sporządzona na formularzu ofertowym, załączniki do ferty - kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z specyfikacją techniczną i przedmiarem robót, oświadaczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy pzp, aktualny odpis z właściwego rejestru alboaktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwewgo naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające opłacenie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oraganu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 pzp. W celu potwierdzenia spełnienie warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, wyakz potencjału technicznego oraz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymienione dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przez osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27