Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wycięciem łat na terenie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Gnieźnie z podziałem na zadania.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Al. Reymonta 32
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4281920 , fax. 061 4281920
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    Al. Reymonta 32 32
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4281920, fax. 061 4281920
    REGON: 63127697200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych z wycięciem łat na terenie dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Gnieźnie z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno asfaltową grubości 4 cm z wycięciem łat na drogach powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg. Drogi objęte remontem to drogi powiatowe gmin: Niechanowo, Trzemeszno, Witkowo, Gniezno, Czerniejewo, Kiszkowo, Kłecko, Łubowo, Mieleszyn Zadanie nr 1 - ulice miasta Gniezno, Zadanie nr 2 - drogi i ulice gmin: Gniezno, Trzemeszno, Witkowo, Niechanowo Zadanie nr 3 - drogi i ulice gmin: ( Gniezno, Czerniejewo, Kiszkowo, Kłecko, Łubowo, Mieleszyn)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają opisane poniżej warunki. 1. Sytuacja finansowa. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Potencjał kadrowy i techniczny Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3. Doświadczenie zawodowe. 3.1Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ( wg załącznika nr 3 ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 4) 5. Kserokopia uprawnień budowlanych osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót jako kierownik budowy robót w zakresie dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia ( wg załącznika nr 5 ). Wykonawca musi jednoznacznie wykazać, że: dysponuje następującym sprzętem walce średnie lub ciężkie, samochody samowyładowcze z pokryciem brezentowym, piła mechaniczna do cięcia nawierzchni bitumicznych, skrapiarka oraz posiada dostęp do stacjonarnej wytwórni mieszanek mineralno - asfaltowych 7. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. (wg załącznika nr 6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach