Przetargi.pl
Rewitalizacja Placu Wolności we Wronkach (zmiana nawierzchni na nawierzchnię granitową, budowa oświetlenia ulicznego oraz budowa elementów małej architektury)

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 64-510 Wronki, ul. Ratuszowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2545300 , fax. 067 2545328
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
    ul. Ratuszowa 5 5
    64-510 Wronki, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2545300, fax. 067 2545328
    REGON: 00052696600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Placu Wolności we Wronkach (zmiana nawierzchni na nawierzchnię granitową, budowa oświetlenia ulicznego oraz budowa elementów małej architektury)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni Placu Wolności we Wronkach na nawierzchnię granitową, budowa oświetlenia ulicznego oraz budowa elementów małej architektury. W szczególności przewiduje się: a) zmianę nawierzchni placu wraz z odwodnieniem, b) budowę miejsc parkingowych - 80 sztuk (w tym 2 sztuk dla osób niepełnosprawnych), c) budowę elementów małej architektury, tj. m.in.: * budowę oświetlenia ulicznego, * budowę fontanny, * budowę zieleńców - trawników i zieleni niskiej, * ławki, kosze na śmieci itp. B) Dane ogólne: 1. Powierzchnia ogółem: 8.499,00 m2 2. Miejsca parkingowe - nawierzchnia granitowa - 1.127,00 m2 3. Jezdnia - nawierzchnia granitowa - 2.891,00 m2 4. Utwardzenia piesze - nawierzchnia granitowa - 2.406,00 m2 5. Utwardzenia pieszo jezdne - nawierzchnia granitowa - 403,00 m2 6. Zieleń niska, trawniki - 1.672,00 m2 C) Konstrukcja nawierzchni: 1. Jezdnia; pieszojezdnia: a) 8 cm - kostka granitowa szara 8/11 cm (obramowania parkingowe: kostka 14/17 cm, miejsca parkingowe z kamienia polnego KOCIE ŁBY), b) 5 cm - podsypka cementowo piaskowa 1:4, c) 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna, d) 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna, e) 10 cm - grunt stabilizowany cementem, f) 10 cm - warstwa odsączająca z grysu (frakcja 2-5cm). 2. Ciągi piesze - chodniki: a) 8 cm - kostka granitowa szara 8/11 cm (miejscami płyty granitowe promieniowane 50x50x6 cm - w/g rys. nr 6 projektu zamiennego), b) 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, c) 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego. 3. Ciągi piesze - ścieżki: 1) 6 cm - kostka granitowa szara 4/6 cm (obrzeża i wzory posadzki z kostki granitowej 14/17cm - wzór posadzki w/g rys. nr 8 projektu zamiennego), 2) 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, 3) 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego, 4) 10 cm - warstwa odsączająca z grysu (frakcja 2-5cm). D) Odwodnienie - przewiduje się odprowadzenie wód opadowych do istniejących wpustów. E) Elementy małej architektury: 1. Ławka (szt. 20): a) siedzisko - listwy z drewna iglastego o grubości 4 cm, pokryte lakierobejcą kolor mahoń, b) podstawa - odlew żeliwny pokryty farbą podkładową i farbą nawierzchniową, kolor czarny, c) szerokość 180 cm, d) waga 50 kg. 2. Kosz na odpadki - ozdobny (szt. 20): a) pojemność 35 litrów, b) wymiary 41 x 40 x 65 cm, c) wymiary słupka 5 x 125 cm, d) wymiary kompletne 41 x 40 x 125 cm, e) grubość blachy pojemnika 1,5 mm, f) grubość blachy daszka 2,0 mm, g) waga 12 kg, h) wysokość od powierzchni ziemi 125 cm, i) ocynkowany i malowany proszkowo na kolor czarny/oliwkowy, j) kosz posiada zamocowaną popielniczkę. 3. Słupek ozdobny z tarczą (szt. 15) a) wymiary słupka: 55 x 200 x 1000 mm, b) wysokość słupka od powierzchni ziemi: 100 cm, c) wysokość całkowita, włącznie z odcinkiem do osadzenia w betonie: 125 cm, d) waga: 4,5 kg. 4. Lampa A1A/01G (szt. 22) a) wysokość całkowita od ziemi: 444 cm, b) fundament (nie wchodzi w skład zestawu): F100, 4xM20 190x190, c) malowanie: powłoka antykorozyjna, kolor RAL 7021. 5. Fontanna - zgodnie z rysunkiem nr 9 projektu zamiennego. Materiał fontanny - beton zbrojony, okładzina z płyt granitowych i płyt z piaskowca. Informacje dotyczące zastosowanej hydrauliki zawarte w projekcie branżowym. UWAGA: Zamawiający informuje, że w ramach realizowanego zadania rezygnuje z wykonania Infoboxu (wolnostojącego kiosku informacyjnego), który został zawarty w projekcie budowlanym. Wykonać należy tylko zasilanie energetyczne. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w materiałach przetargowych dołączonych do SIWZ m.in. kosztorysie ofertowym i projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wronkach Nr rachunku: 96 8961 0002 0000 0000 0752 0003 z dopiskiem WADIUM dot. TI 341-23/09. 5. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znajdować się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego (zaleca się wpłatę wadium najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert: a) w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki w kasie Urzędu (pokój nr 1 - parter), lub b) dołączyć oryginał tego dokumentu do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku dołączenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy) wadium może być wniesione przez dowolny podmiot. Jednak w dokumencie wadialnym powinno być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy (spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp). 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania wymogów określonych dla Wykonawców będzie dokonana przy zastosowaniu zasady: SPEŁNIA, NIE SPEŁNIA (ocena bezwzględnego spełnienia warunku), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2a do niniejszej SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2b do niniejszej SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. UWAGA: 1) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast w/w dokumentu składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1) niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio. 5. Wykaz osób, które pełnić będą funkcję kierowników robót. Osoby te muszą posiadać uprawnienia budowlane w branży drogowej, instalacyjno-sanitarnej i elektrycznej. Do wykazu załączyć należy kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Określony w zaświadczeniu termin ważności musi być aktualny na dzień składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej jednej), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uznana będzie robota polegająca na wykonaniu nawierzchni placów, chodników lub jezdni z kostki kamiennej lub betonowej (pozbruk) o wartości minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. W wykazie należy podać wartość wykonanych robót, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.). 7. Wypełniony kosztorys ofertowy, sporządzony według załącznika do SIWZ. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Dokument ten ma być aktualny, tj. taki, którego ważność upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert. 9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wronki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach