Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8464770 , fax. 061 8464765
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Dojazd 34 34
60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8464770, fax. 061 8464765
REGON: 63117871000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cewniki do embolektomii i protezy naczyniowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Pakiet nr 1 - cewniki do embolektomii, Pakiet nr 2 - protezy naczyniowe PTFE - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia te warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605). 2.że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w siwz: 1)Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym. 2)Dokument stwierdzający dopuszczenie zaoferowanego sprzętu medycznego do obrotu i używania określony w ustawie o wyrobach medycznych w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia.zozmswia.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów z zakresu elektrofizjologii klinicznej dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu (powtórzenie).
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów z zakresu elektrofizjologii klinicznej dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
Dodano: 2015-10-21 - Dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa jałowego sprzętu medycznego (cewniki do wkłuć centralnych, cewniki Wedge, cewniki Bermana) do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 45/14
Dodano: 2014-10-03 - Dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2014-07-08 - Dostawa sprzętu do zabiegów ablacji i badań elektrofizjologicznych dla potrzeb Pracowni Badań Serca i Naczyń Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J. Strusia w Poznaniu.
Dodano: 2014-07-02 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem 10 szt. cewników do denerwacji tętnic nerkowych metodą RF dla Katedry i Kliniki Hipertensjologii, Angiologii i Chorób Wewnętrznych UMP, ul. Długa 1/2
Dodano: 2013-11-22 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem 24 szt. cewników elektronicznych do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla II Katedry Chirurgii, Kliniki Chirurgii Ogólnej i Naczyń UMP, ul. Długa 1/2
Dodano: 2013-11-19 - dostawa zestawów dwukanałowych i trójkanałowych cewników
Dodano: 2013-10-29 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem 24 szt. cewników elektronicznych do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla II Katedry Chirurgii Kliniki Chirurgii Ogólnej i Naczyń UMP, ul. Długa 1/2
Dodano: 2013-10-28