Przetargi.pl
Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz gazowymi i roboty elektryczne - 12 części.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 57
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8964800; 8694801 , fax. 061 8694809
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
    ul. Matejki 57 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8964800; 8694801, fax. 061 8694809
    REGON: 63969335600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz gazowymi i roboty elektryczne - 12 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych obejmujący zakres: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi oraz gazowymi i roboty elektryczne - 12 części. I. ul. Chwaliszewo 76 m 3 II. ul. Fabryczna 18 C m 2 III. ul. Fabryczna 18 C m 4 IV. ul. Garbary 27 m 14 V. ul. Grochowska 98 m 11 VI. ul. Jutrzenka 4 m 21 VII. ul. 23 Lutego 4/6 m 25 VIII. ul. Nowowiejskiego 23 m 19 A IX. ul. Owsiana 32 m 3 X. ul. Sikorskiego 16 m 11 XI. Stary Rynek 52 B m 8 XII. ul. Wawrzyniaka 14 m 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w kwocie 10.260,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt złotych 00/100) dla całego zamówienia, w tym: część I: 1.100,00 zł, część II: 200,00 zł, część III: 200,00 zł, część IV: 1.200,00 zł, część V: 570,00 zł. część VI: 760,00 zł, część VII: 790,00 zł, część VIII: 1.450,00 zł, część IX: 1.190,00 zł, część X: 470,00 zł, część XI: 1.150,00 zł. część XII: 1.180,00 zł. Wadium wnosi się w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział Poznań o numerze 16 1020 4027 0000 1702 0049 5275.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę. 2.Wykonawca musi posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności. 3.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 5.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: a. konstrukcyjno - budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c. instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych po 1 osobie w każdej branży, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby budowlanej. 6.Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2.Kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej - zgodnie z załączonym przedmiarem robót (zał. nr 2 do SIWZ). 3.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z odpisami uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a. konstrukcyjno - budowlanej, b. instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych, c. instalacji i urządzeń elektrycznych, po 1 osobie w każdej branży, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby budowlanej (zał. nr 4 do SIWZ), lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeśli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 5 do SIWZ). 7.Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.Oryginał dowodu wniesienia wadium. 9.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach