Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych, Gimnazjum i przedszkoli funkcjonujących w gminie Bojanowo

Gmina Bojanowo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-940 Bojanowo, Rynek 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5456230 , fax. 065 5456640
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojanowo
    Rynek 12 12
    63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5456230, fax. 065 5456640
    REGON: 41105053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie usługi w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych, Gimnazjum i przedszkoli funkcjonujących w gminie Bojanowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dowozy i odwozy uczniów z obwodu szkoły do : - Gimnazjum w Bojanowie - Szkoły Podstawowej w Bojanowie - Szkoły Podstawowej w Golinie Wielkiej - Szkoły Podstawowej w Gościejewicach - Szkoły Filialnej w Trzeboszu - Przedszkola funkcjonujące w gminie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia wymagań potwierdzających spełnienie warunków do wykonania usługi wymagane jest przedstawienie n/w dokumentów - oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę - Za zgodność z oryginałem. 1. Aktualnego odpisu z właściwego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesji zezwolenia lub licencji, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej - dowożenie uczniów do szkół. 3. Dokumentów stwierdzających ,że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierowcy autobusów ) posiadają wymagane uprawnienia do kierowania pojazdami. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 Ustawy wystawionych - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS , potwierdzających , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie z odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 8. Zaparafowany projekt umowy. 9. Oświadczenie wykonawcy, że zobowiązuje się do zawarcia umowy jeżeli przetarg wygra. 10. Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzone: a) zestawieniem danych dotyczących obrotów, b) sprawozdaniem finansowym za ostatnie 3 lata obrotowe, w części dotyczącej obrotów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest przedstawienie n/w dokumentów . 1. Informacji o przeciętnej liczbie zatrudnionych kierowców w okresie ostatnich trzech lat, zdolnych do wykonywania usługi. 2. Wykazu autobusów niezbędnych do wykonania usługi oraz urządzeń naprawczych i remontowych. 3. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje ). 4. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości pojazdów potwierdzającego, że spełniają one określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usługi lub równoważnego dokumentu potwierdzającego jakość pojazdów przeznaczonych do wykonania usługi. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie usługi wymagane jest przedstawienie n/w dokumentów: 1. Polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej usługi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach