Przetargi.pl
Remont wraz z dostawą wyposażenia, laboratoriów o numerach 114, 115, 116 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-1842/2016

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
    REGON: 00000181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wraz z dostawą wyposażenia, laboratoriów o numerach 114, 115, 116 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-1842/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont wraz z dostawą wyposażenia, laboratoriów o numerach 114, 115, 116 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 54. 2 Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty remontowo-budowlane: demontaż w sposób nieniszczący istniejącego wyposażenia laboratoryjnego; przeniesienie w obrębie budynku istniejącego wyposażenia t.j. stołów, krzeseł i szaf; wykonanie odpowiednich zabezpieczeń posadzki korytarza i okien w pomieszczeniach; demontaż ścianek wydzielających pomieszczenie nr 116a; demontaż istniejącej ceramicznej okładziny ścian; demontaż istniejącej okładziny ceramicznej parapetów; skucie tynków i wykonanie nowego cementowo-wapiennego; demontaż wykładzin posadzkowych z PCW i płytek ceramicznych; wykonanie obudowy z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych; wydzielenie pomieszczenia nr 116a; montaż wykładziny ściennej z płytek ceramicznych; licowanie części parapetów betonowych płytkami gresowymi polerowanymi; montaż posadzek z płytek gresowych; wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów; pomalowanie ścian i sufitów; demontaż i ponowny montaż sufitów podwieszonych w zakresie koniecznym do wykonania przebudowy ścianek pomieszczenia nr 116a oraz instalacji sanitarnych; wymiana rolet okiennych na rolety pionowe, przyszybowe, zwijane, z prowadnicami. b) dostawa i montaż wyposażenia (dygestoria, stoły wyspowe, stoły przyścienne, stanowiska do mycia, szafy laminowane, szafki, szafy na chemikalia, krzesła i taborety laboratoryjne). c) roboty sanitarne: - pomieszczenia 114, 115, 116 (demontaż istniejącej instalacji wod-kan, gaz; spuszczenie i ponowne napełnienie zładu instalacji c.o.; demontaż grzejników c.o. w celu wykonania robót budowlanych oraz ponowny ich montaż; wykonanie nowej instalacji wod-kan, gaz. z podejściami do urządzeń laboratoryjnych, dygestoriów, zlewów laboratoryjnych i umywalek, montaż zaworów odcinających; wykonanie próby szczelności nowej instalacja wod-kan, gaz); - pomieszczenie 116 (wykonanie odciągu z szafy na odczynniki pod dygestorium). - pomieszczenie 117 (wykonanie odciągu z szafy na odczynniki) - pomieszczenie 122 (wykonanie odciągu z szafy na odczynniki pod dygestorium). d) roboty elektryczne: - pomieszczenia 114, 115, 116, 116A (wymiana instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetleniowymi, ułożenie przewodów elektrycznych dla gniazd elektrycznych i informatycznych w nowych lokalizacjach oraz zasilenie wentylatorów dachowych (pom. 116). - pomieszczenia 117, 122 (doprowadzenie nowego zasilania dla wentylatorów dachowych od wymienianych dygestoriów). - pomiary stanu izolacji obwodów, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, badanie wyłączników różnicowo-prądowych, pomiar wykonanej sieci LAN, pomiar natężenia oświetlenia w pomieszczeniach. 3 Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Przedmiar robót - załącznik nr 9.1-9.3. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10. c) Rysunki techniczne - załącznik nr 11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.ur.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach