Przetargi.pl
Remont węzła sanitarno-szatniowego przy sali gimnastycznej w Miejskim Gimnazjum nr 4 w Oświęcimiu.

Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Królowej Jadwigi 12a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8423963 , fax. 033 8422505
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
    ul. Królowej Jadwigi 12a 12a
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8423963, fax. 033 8422505
    REGON: 07003438400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsipm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont węzła sanitarno-szatniowego przy sali gimnastycznej w Miejskim Gimnazjum nr 4 w Oświęcimiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe węzła sanitarno-szatniowego chłopców przy sali gimnastycznej w budynku Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Oświęcimiu. Zakres obejmuje roboty w jednym węźle sanitarno-szatniowym (chłopców): - roboty rozbiórkowe ścianek wewnętrznych, wykucie otworów drzwiowych - demontaż stolarki drzwiowej i częściowo okiennej, - roboty rozbiórkowe wykładzin podłogowych i ściennych, - roboty murowe, wykonanie ścianek wewnętrznych, - montaż okien z tworzyw sztucznych (strona wewnętrzna biała, zewnętrzna brąz) z nawiewnikiem higrosterowanym i zaczepem antywłamaniowym 2 szt, - montaż drzwi wewnętrznych fornirowanych z ościeżnicą drewnianą wykonaną w standardzie jak skrzydło drzwiowe, dołem z otworami 4 szt, - obłożenie ścian płytkami glazurowanymi na kleju 66 m2, - wykonanie posadzki z płytek podłogowych ceramicznych 26 m2, - wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej, - wymiana urządzeń sanitarnych tj. umywalek 2 szt, ustępów 1 szt, baterii umywalkowych 2 szt.i prysznicowych 2 szt, - montaż kabin prysznicowych 2 szt, - wymiana okablowania elektrycznego, - wymiana lamp, wyłączników, gniazd wtykowych, - wymiana grzejników centralnego ogrzewania i rur przyłącznych 2 kpl, - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową, - roboty zabezpieczające oraz inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z p. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - rozdz. VI pkt. 3 specyfikacji - zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 roboty z zakresu prac odpowiadającym pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - rozdz. VI pkt. 5 specyfikacji, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wybrania drugiej opcji Wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie, o którym mowa w cyt. wyżej przepisie, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, np. wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dwóch robót z zakresu prac remontowych lub modernizacyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej wraz z kserokopią tych uprawnień oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 7. Kosztorys ofertowy (zestawienie planowanych kosztów) 8. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Zgodnie z art. 6471 K.C. na zawarcie umowy z podwykonawcą, Wykonawca winien uzyskać zgodę zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsipm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach