Przetargi.pl
Remont w pomieszczeniach biurowych i korytarzach w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie

Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6195925 , fax. 012 6195927
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 7 7
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6195925, fax. 012 6195927
    REGON: 00032269500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w pomieszczeniach biurowych i korytarzach w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1- Przedmiotem zamówienia jest: remont w pomieszczeniach biurowych i korytarzach w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w SIWZ. /CPV: 45400000-1, 45440000-3, 45432114-6, 44621112-7, 45262900-0, 45211310-5/. Wielkość (zakres) zamówienia: Renowacja parkietów w pomieszczeniach pawilonu K. Prace remontowe polegać będą na cyklinowaniu i lakierowaniu istniejącego parkietu, łącznie z wymianą dębowych listew przyściennych, rozetek maskujących mocowania nóżek grzejników do posadzki oraz rozetek maskujących przejścia miedzianych rur c.o. przez ściany i posadzkę . Cyklinowanie parkietu należy wykonać metodą bezpyłową. Parkiet należy polakierować farbami ekologicznymi, umożliwiającymi przejęcie do zasiedlenia do normalnej pracy przez pracowników Zamawiającego już po 7 dniach od dnia przekazania pomieszczenia Wykonawcy. Realizacja prac ma się odbywać w grupach 4-5 pomieszczeń. W zakresie wykonawcy jest wyniesienie mebli, zabezpieczenie ścian oraz elementów wyposażenia stałego m.in. lampy, czujki p.poż., wykonanie renowacji parkietu z wymianą listew przyściennych , wniesienie mebli oraz doprowadzenie pomieszczenia do stanu pierwotnego. Renowację posadzek należy przeprowadzić w następujących pomieszczeniach : K-602, K-610, K-315, K-314, K-313, K-521, K-411, K-405, K-401, K-420, K-425, K-422, K-423, K-424, K-312, K-325, sala konferencyjna na V piętrze pawilonu K. Termin realizacji prac ma przebiegać zgodnie z załączonym szczegółowym harmonogramem cyklinowania pomieszczeń. Prace malarskie. Zakres prac malarskich obejmuje renowację powłok malarskich pomieszczeń K-22, K-19 i korytarzy na kondygnacjach -2, -1, 0, 1, 2 oraz klatki schodowej od strony zachodniej, w pawilonie K, w kompleksie budynków Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, a także korytarzy na piętrach 3, 4, 5, 6, 7, w budynku biurowym przy ul. Przy Rondzie 6 . Zakres prac malarskich: 1. Zabezpieczenie posadzek oraz wyposażenia znajdującego się w pokojach biurowych, wynoszenie mebli. 2. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania z poszpachlowaniem nierówności i ubytków powierzchni. 3. Malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi ścian wewnętrznych i sufitów. 4. Mycie po robotach malarskich, sprzątanie, wnoszenie mebli. Minimalne dane techniczne dotyczące farby emulsyjnej akrylowej: Kolor: biały, Stopień połysku: matowy, Bazowy środek wiążący: dyspersja akrylowa, spoiwo kopolimerowe lub równoważne, Gęstość: ok. 1,5 kg/dm3 + 0,1, Odporność na szorowanie: farba klasy I (wg normy PN-C-1914;2002) o wysokiej odporności na zmywanie i szorowanie. System: wszystkie materiały i sprzęt użyty do wykonania zadania muszą być zgodne z przyjętym przez wykonawcę systemem realizacji, wg wymogów producenta. Remont sanitariatu C- 39. Prace remontowe w pomieszczeniu wc będą polegały na demontażu istniejącej posadzki gresowej oraz wylewki, wykonaniu wylewki cementowej z uszczelnieniem płynna folią (wraz z taśmą uszczelniającą w narożnikach) z wymianą wpustu podłogowego, oraz ułożeniu płytek gresowych łącznie z dolnym pasem płytek ściennych (płytki gresowe o ścieralności wgłębnej mniejszej niż 130 mm3, klasa antypoślizgowości R10, gatunek 1, typ powierzchni natura). W pomieszczeniu wc należy zamontować przepływowy podgrzewacz wody łącznie z baterią umywalkową oraz wentylator ścienny z podłączeniem do oświetlenia, z kratką, na istniejącycm przewodzie wentylacyjnym. Należy również wymienić skrzydło drzwiowe oraz 3 komplety klamek (w drzwiach wc, oraz dwóch sąsiednich). Pozostałe powierzchnie ścian i sufitów należy przemalować farbą emulsyjną akrylową w kolorze białym. Wykonanie otworów w ścianie zewnętrznej do odprowadzenia ciepłego powietrza z przenośnych jednostek klimatyzacyjnych. Otwory do odprowadzenia ciepłego powietrza z przenośnych jednostek klimatyzacyjnych w ścianie zewnętrznej należy wykonać o średnicy 120 mm, w linii poziomej, z zachowaniem wysokości istniejących już otworów i zaopatrzyć w anemostaty od zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia, oraz korek styropianowy o grubości 20 cm, zamykające dopływ chłodnego powietrza w okresie zimowym. Po wykonaniu otworu należy przewidzieć naprawę tynku i powłoki malarskiej, na zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia. Otwory pod montaż klimatyzatorów przenośnych należy wykonać w następujących pomieszczeniach: E-202, B-2, B-3, B-4, B-5, A-105, A-105A, A-106, A-109, A-112, A-113, A-116, A-117, A-119, A-120, A-122, A-123, A-5, C-35, C-36, C-33, C-31, C-32, C-29, C-30. Wymiana zaworów termostatycznych. Należy wymienić zawory grzejnikowe o średnicy ? cala oraz zamontować odpowietrzniki indywidualne dla każdego grzejnika. Zasilanie - należy zamontować zawór z głowicą termostatyczną umożliwiającą regulację nastawów przepływu czynnika grzewczego. Powrót - należy zamontować zawór umożliwiający demontaż grzejnika. Należy wymienić (napy) górne grzejników z zamontowanymi odpowietrznikami. Powyższe prace należy wykonać w 13 pomieszczeniach biurowych w pawilonie C, poziom 0: pomieszczenia od C-1 do C-12. W cenie oferty należy uwzględnić demontaż i ponowny montaż grzejników żeliwnych, a także spuszczenie wody z instalacji oraz jej ponowne uruchomienie z odpowietrzeniem. Naprawa posadzki w długim patio w pawilonie K, poziom -1, oraz taras przy pokojach gościnnych. Prace w długim patio będą polegały na demontażu istniejącej posadzki z płytek podłogowych na długości 53 m i szerokości 70 cm oraz cokołu, wylewki cementowej na siatce Rabitza, folii PE, styropianu, a następnie odbudowaniu tych warstw, zgodnie z zakresem podanym w przedmiarze. Płytki ceramiczne należy dopasować do istniejących. PRZEKRÓJ POSADZKI: rysunek w załączniku. Na balkonie przynależącym do pokoi gościnnych o wymiarach 13,50m x1,30 m należy ułożyć płytki gresowe mrozoodporne o wymiarach 30x30 cm, przy uzyciu kleju i masy fugowej, spełniających warunki mrozoodporności, wraz z warstwą izolacyjną wykonaną z folii w płynie i cokoliki przyścienne, mrozoodporne o wysokości 15 cm. Należy również przemalować balustradę na kolor popielaty. Wymiana drzwi w pomieszczeniach B-034 i B-035. W pomieszczeniach B-034 i B-035 należy wymienić drzwi na drzwi antywłamaniowe o odporności na włamanie klasy C według normy PN 90/B-92270. Wymogi dot. drzwi: - okucie - gałko-klamka - 2 zamki, w tym jeden zamek centralny 6-cio punktowy, - 2 wkładki drzwiowe, w tym jedna klasy C, - szerokość skrzydła 80 cm, - drzwi lewe, - kolor jasny dąb, Prace będą polegały na demontażu istniejących drzwi i ościeżnicy, osadzeniu nowych drzwi, obróbce tynkarskiej, poprawkach malarskich oraz wymianie uszkodzonych płytek gresowych na posadzce. Wymiana uszkodzonych płytek. Należy wymienić uszkodzone płytki gresowe Nowa Gala QZ, z dopasowaniem kolorystycznym, na posadzce na korytarzach w następujących miejscach: - pawilon E, 1 piętro, przy przejściu do pawilonu K oraz przy KRK - 2 sztuki (płytka o wymiarze 40x40cm) - pawilon E wysoki parter przy przejściu do pawilonu B - 1 sztuka ( płytka o wymiarze 40x40cm), - pawilon E, niski parter - 2 sztuki (płytki o wymiarach 40x40 cm) - pawilon C, niski parter, wyjście z pawilonu na parking , nastopnice schodowe- 3 sztuki (płytki o wymiarach 30x30cm), - pawilon A, 1 piętro przy Sali A-111 - 11 sztuk (płytki o wymiarach 30x30 cm), - pawilon B, niski parter, wyjście z pawilonu na parking, nastopnie schodowe-2 sztuki (płytki o wymiarach 30x30cm). Montaż kratek wentylacyjnych. W pomieszczeniu E-023 (szatnia dla policjantek) należy wykonać 4 otwory w ścianie z cegły, gr. 12cm, o wymiarach 17x25cm, a następnie osadzić w nich kratki wentylacyjne PVC - z jednej i drugiej strony pomieszczenia (8 szt). 2- W pierwszej kolejności należy przewidzieć wykonanie prac związanych z ułożeniem płytek na balkonie oraz wymianą zaworów termostatycznych. Szczegółowy zakres prac remontowych określony został w przedmiarach. Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają przed zamontowaniem akceptacji Zamawiającego. Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powłok malarskich ścian i sufitów powstałe przy prowadzeniu prac remontowych muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. Inwestor zwraca uwagę, że część pomieszczeń jest świeżo malowana. 3- Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego, przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej nazwy własne i znaki towarowe należy rozmieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych, a Zamawiający dopuszcza wyroby równoważne o parametrach nie niższych niż te, którymi charakteryzują się wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. 4- Wymagany okres gwarancji - minimum 36 m-cy. 5- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6- W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 30% wartości zamówienia podstawowego. 7- Miejsce realizacji: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 6 i 7. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 8- Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. 9- Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego zgodnie z zapisem umowy. Harmonogram należy przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym na 2 dni przed podpisaniem umowy. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że mogą zaistnieć po stronie Zamawiającego sytuacje, w których zobowiązany będzie do odstępstw od harmonogramu, w związku z czym Wykonawca gotowy będzie do elastycznego reagowania na zmiany w harmonogramie i przesuwanie frontu robót lub jego części. 10- Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 11- Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 12- Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium długości okresu gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach