Przetargi.pl
REMONT ŚWIETLICY WIEJSKIEJ - DOMU STRAŻAKA W SOŚNICY

Gmina Dobrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 63-330 Dobrzyca, Rynek 14
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7413013 , fax. 062 7413013
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyca
    Rynek 14 14
    63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7413013, fax. 062 7413013
    REGON: 00053861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ŚWIETLICY WIEJSKIEJ - DOMU STRAŻAKA W SOŚNICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT ŚWIETLICY WIEJSKIEJ - DOMU STRAŻAKA W SOŚNICY Zakres rzeczowy obejmuje remont świetlicy wiejskiej - Domu Strażaka w Sośnicy w szczególności: -wykonanie okładziny schodów wejściowych oraz podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki betonowej i ba
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni liczone od ostatecznego terminu składania oferty. Termin wniesienia wadium upływa dnia 02.06.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5)udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonali roboty o wartości nie mniejszej niż wartość podana do oferty na powyższe zadanie, (rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 lata temu licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które zostały ukończone).Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 6)Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branżach: ogólnobudowlanych. Osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności ogólnobudowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 7)przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej, miedzy innymi rusztowanie ramowe elewacyjne, 8)każdy z Wykonawców zobowiązany jest do zapoznania się z uzgodnieniami z zarządcami infrastruktury technicznej występującej na terenie inwestycji oraz ich stosowania, 9)każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres min. 36 miesięcy od odbioru robót, 10)rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, 11) rozliczenie robót objętych umową następować będzie fakturą przejściową, wystawioną na Urząd Gminy (dwie faktury na całość zadania tj. w miesiącu listopadzie 2009 r. i marcu 2010 r.) za roboty wykonane w tym okresie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia, nie spełnia. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać niżej wymienione dokumenty: 1)dowód wniesienia wadium, 2)formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2), 3)zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3) wykonany na podstawie: robót wynikających z projektów budowlanych, z przedmiarów robót i specyfikacji technicznej oraz robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4), 5)zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5), 6)tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 6), 7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia (zał. nr 7) oraz załączyć potwierdzenie o posiadaniu uprawnień zawodowych branży ogólnobudowlanej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego, 8)wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia, wymagania określa specyfikacja techniczna (zał. nr 8), 9)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych w okresie trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające) (zał. nr 9), 11)harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 10), Przy opracowywaniu harmonogramu należy uwzględnić fakt, że Zamawiający w roku 2009 zamierza przeznaczyć kwotę 180.000,00 zł, w roku 2010 pozostałą wartość zadania, 12)wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia (zał. nr 11), 13)oświadczenie o zastosowaniu materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszące normy europejskie (zał. nr 12) Dokumenty, o których mowa w punktach 7, 10 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach