Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 63-900 Rawicz, ul. Podmiejska 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5453474
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Podmiejska 10 10
63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
tel. 065 5453474
REGON: 41110357800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 5486P w m. Stwolno, wraz ze skrzyżowaniem dróg 5485P i 5487P, z remontem mostu nr JNI 01020457 i przebudową przepustu nr JNI 01020622 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi powiatowej nr 5486P w m. Stwolno, wraz ze skrzyżowaniem dróg 5485P i 5487P, z remontem mostu nr JNI 01020457 i przebudową przepustu nr JNI 01020622 Zakres prac obejmuje: 1) przebudowa drogi: * roboty przygotowawcze, * roboty ziemne, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 100 000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru - Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem 2) Warunki gwarancji - Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace na czas minimum 24 miesiące od daty odbioru tych prac 3) Parafowany wzór umowy - Oferent parafuje wszystkie strony umowy jako znak akceptacji jej warunków 4) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium - Wykonawca wpłacił / wniósł wadium w terminie określonym w SIWZ 5) Zatrudnienie i kwalifikacje pracowników - Oferent musi mieć do dyspozycji personel mający kwalifikacje do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - Wypełniony formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy - Wypełnione kosztorysy ofertowe Wykonawcy z cenami jednostkowymi na poszczególne elementy zamówienia 3) Oświadczenie z art.22 ust. 1 pkt. 1-3 i art.24 - Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy 4) Wykaz personelu - Wykaz kadry ze wskazaniem kierownika budowy i jego doświadczeniem (załączyć odpis stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy) i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) 5) Wykaz sprzętu - Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca 6) Wykaz prac zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie 7) Referencje potwierdzające rzetelność - Referencje potwierdzające, że roboty budowlane, zostały wykonane z należytą starannością 8) Wzór umowy - Parafowany wzór umowy 9) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia - Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 7% ceny ofertowej brutto 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 11) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 12) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium - dowód wpłacenia lub wniesienia wadium np. gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poświadczone polecenie przelewu bankowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dr. 25 w m. Siąszyce w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa lewoskrętu od km 268,900 do km 269,050
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 72 w województwie wielkopolskim w m. Słodków w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - Przebudowa skrzyżowania z przesuniętymi wlotami, z budową lewoskrętów od km 28+050 do km 28+250 wraz z budową sygnalizacji świetlnej.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 15 w województwie wielkopolskim na odcinku Zduny - Krotoszyn - budowa ciągu pieszo- rowerowego od km 50+320 do km 53+900
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Wągrowiec
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 72 w województwie wielkopolskim na odcinku Janowice - Żdżary w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego od km 3+630 do km 3+940 (Projektuj i Buduj)
Dodano: 2016-07-25 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr 32 w województwie wielkopolskim na odcinku Drzymałowo - Ruchocice - budowa ciągu pieszo - jezdnego od km 122+000 do km 125+200 - strona prawa.
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja bieżni poliuretanowej w Młodzieżowym Ośrodku Sportowym w Poznaniu ul. Gdańska 1
Dodano: 2016-07-18 - Budowa parkingu oraz przebudowa odcinka ul. Rodakowskiego
Dodano: 2016-07-13 - ZAPROJEKTOWANIE I PRZEBUDOWA ULIC W ZAKRESIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Krańcowej w Kole. Zadanie nr 2: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Kole. Zadanie nr 3: Przebudowa ulicy Bema w Kole. Zadanie nr 4: Przebudowa ulicy Krzywej w Kole
Dodano: 2016-07-05 - PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI SKOKÓW
Dodano: 2016-07-01