Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie
tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
REGON: 00052390400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Brzesku (parter) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: -Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Brzesku (parter)- w zakresie: Branża budowlana: Roboty rozbiórkowe: - rozebranie posadzek i ścian z płytek ceramicznych - wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych i okiennych - odbicie tynków na ścianach, filarach i pilastrach - demontaż istniejących parapetów Roboty budowlane: - licowanie ścian płytkami o wymiarach ok. 25 x 40 cm, gat. I w kolorach: beż, krem, brąz uzgodnionych z Zamawiającym - wykonanie sufitów podwieszanych i ścianek gipsowych - położenie posadzek gresowych, antypoślizgowych o współczynniku min. R9, wym. 30 - 40 cm, ścieralność kl. IV, kolory: beż, krem, brąz uzgodnione z Wykonawcą Branża instalacyjna: Roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejącej armatury i osprzętu (umywalki, ustępy, pisuary..) - demontaż rurociągu wodociągowego i kanalizacyjnego - demontaż grzejników Roboty instalacyjne: - dostawa, montaż i uruchomienie nowej armatury i osprzętu (umywalki, ustępy, pisuary..) - montaż instalacji wod-kan - montaż nowych grzejników Branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem energooszczędnych opraw świetlówkowych SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT ZAWIERA PRZEDMIAR ROBÓT stanowiący załącznik Nr 10 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) złożenie pisemnej oferty na wykonanie zadania wraz z kosztorysem ofertowym z podaniem ceny ofertowej netto i brutto oraz wyszczególnionym podatkiem VAT, b) złożenie wszystkich załączników i oświadczeo wymaganych w pkt. VI niniejszej specyfikacji oraz sporządzenie oferty wg wskazao zawartych w pkt X i XI SIWZ, c) wykazanie, że oferent zrealizował należycie przynajmniej jedno podobne zadanie: remont lub modernizację obejmującą prace wykooczeniowe o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł brutto, w zakresie i charakterze jak w niniejszym zamówieniu. W obiekcie Wykonawca powinien wykazad wykonanie następujących prac: - układanie glazury, terakoty - wykonanie suchej zabudowy z płyt kartonowo-gipsowych - prace instalacyjne wod-kan 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków poprzez sprawdzenie: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, b) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie wcześniej niż wskazano) c) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, d) czy adresatem tego dokument jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, e) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodnośd z oryginałem- przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub posiadające stosowne pełnomocnictwa, f) czy złożony dokument jest kompletny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeo Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzone odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (przynajmniej jedna o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł brutto) . Do wykazu należy dołączyd dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru robót itp.) W obiekcie Wykonawca powinien wykazad wykonanie następujących prac: - układanie glazury, terakoty - wykonanie suchej zabudowy z płyt kartonowo-gipsowych - prace instalacyjne wod-kan c) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Wymagane oświadczenia: a) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ c) oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ d) oświadczenia o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze stanowiącym załącznik Nr 5 SIWZ -załącznik Nr 4 SIWZ e) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyd podwykonawcom - załącznik Nr 9 SIWZ 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U Nr. 87 poz. 605 z poźn. zm.) a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont laboratoriów 114, 115, 116 i sali ćwiczeń 427 wraz z pomieszczeniem pomocniczym 426 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2918/2016
Dodano: 2016-07-22 - Remont pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanego przy al. 29 Listopada 46 w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2017/2016-II
Dodano: 2016-07-21 - Docieplenie ścian oraz roboty remontowe budynku - punktu filialnego Szkoły Podstawowej w miejscowości Chrząstowice
Dodano: 2016-07-19 - Zakończenie robót wykończeniowych na krytej pływalni w Naprawie oraz oddanie obiektu do użytkowania.
Dodano: 2016-07-12 - wykonanie remontu budynku z przystosowaniem pomieszczeń do prac laboratoryjnych oraz dydaktycznych Instytutu Metalurgii Inżynierii Materiałowej PAN w Krakowie - Etap I, znak sprawy: PN-05-2016
Dodano: 2016-07-08 - Remont pokoi z wymianą instalacji elektrycznej oraz wymiana wentylacji mechanicznej w kuchni i pralni w DPS Tarnów ul. Czarna Droga 48
Dodano: 2016-07-04 - Wykończenie powierzchni elementów żelbetowych w obrębie wjazdów (pod estakadami) na poziomie płyty TAURON Arena Kraków
Dodano: 2016-06-24 - Adaptacja budynku usługowego na potrzeby biblioteki w Sromowcach Wyżnych 2
Dodano: 2016-06-21 - wykonanie remontu części budynków nr 2 i nr 4, położonych na terenie kompleksu koszarowego przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu
Dodano: 2016-06-16 - Budowa budynku zaplecza sanitarno- szatniowego przy istniejącym boisku sportowym na działce nr 659/226 obr. 3 w miejscowości Myślenice - roboty wykończeniowe
Dodano: 2016-06-10