Przetargi.pl
Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Brzesku (parter)

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Brzesku (parter)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: -Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Brzesku (parter)- w zakresie: Branża budowlana: Roboty rozbiórkowe: - rozebranie posadzek i ścian z płytek ceramicznych - wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych i okiennych - odbicie tynków na ścianach, filarach i pilastrach - demontaż istniejących parapetów Roboty budowlane: - licowanie ścian płytkami o wymiarach ok. 25 x 40 cm, gat. I w kolorach: beż, krem, brąz uzgodnionych z Zamawiającym - wykonanie sufitów podwieszanych i ścianek gipsowych - położenie posadzek gresowych, antypoślizgowych o współczynniku min. R9, wym. 30 - 40 cm, ścieralność kl. IV, kolory: beż, krem, brąz uzgodnione z Wykonawcą Branża instalacyjna: Roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejącej armatury i osprzętu (umywalki, ustępy, pisuary..) - demontaż rurociągu wodociągowego i kanalizacyjnego - demontaż grzejników Roboty instalacyjne: - dostawa, montaż i uruchomienie nowej armatury i osprzętu (umywalki, ustępy, pisuary..) - montaż instalacji wod-kan - montaż nowych grzejników Branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem energooszczędnych opraw świetlówkowych SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT ZAWIERA PRZEDMIAR ROBÓT stanowiący załącznik Nr 10 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) złożenie pisemnej oferty na wykonanie zadania wraz z kosztorysem ofertowym z podaniem ceny ofertowej netto i brutto oraz wyszczególnionym podatkiem VAT, b) złożenie wszystkich załączników i oświadczeo wymaganych w pkt. VI niniejszej specyfikacji oraz sporządzenie oferty wg wskazao zawartych w pkt X i XI SIWZ, c) wykazanie, że oferent zrealizował należycie przynajmniej jedno podobne zadanie: remont lub modernizację obejmującą prace wykooczeniowe o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł brutto, w zakresie i charakterze jak w niniejszym zamówieniu. W obiekcie Wykonawca powinien wykazad wykonanie następujących prac: - układanie glazury, terakoty - wykonanie suchej zabudowy z płyt kartonowo-gipsowych - prace instalacyjne wod-kan 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków poprzez sprawdzenie: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, b) czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie wcześniej niż wskazano) c) czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, d) czy adresatem tego dokument jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, e) czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodnośd z oryginałem- przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub posiadające stosowne pełnomocnictwa, f) czy złożony dokument jest kompletny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeo Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzone odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (przynajmniej jedna o wartości nie niższej niż 20 000,00 zł brutto) . Do wykazu należy dołączyd dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru robót itp.) W obiekcie Wykonawca powinien wykazad wykonanie następujących prac: - układanie glazury, terakoty - wykonanie suchej zabudowy z płyt kartonowo-gipsowych - prace instalacyjne wod-kan c) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2. Wymagane oświadczenia: a) oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ b) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ c) oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ d) oświadczenia o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze stanowiącym załącznik Nr 5 SIWZ -załącznik Nr 4 SIWZ e) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyd podwykonawcom - załącznik Nr 9 SIWZ 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2,3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U Nr. 87 poz. 605 z poźn. zm.) a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach