Przetargi.pl
Remont pomieszczeń i korytarzy w budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej.

Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6195925 , fax. 12 6195927
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 7 7
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6195925, fax. 12 6195927
    REGON: 00032269500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń i korytarzy w budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n. Remont pomieszczeń i korytarzy w budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem zawartym w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiącym integralną jej część. Wielkość (zakres) zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń i korytarzy w budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, zgodnie z załączonym przedmiarem robót. A - Malowanie pomieszczeń nr 1, 2, 2a, 13, pomieszczenia archiwum i korytarzy oraz remont pomieszczeń nr 4, 5, 6, 7, 8, 8a i 9 w budynku Wydziału Ksiąg Wieczystych, a także malowanie pomieszczeń nr 3, 13, 16, 18, 20, 21, 22 i 23 oraz ułożenie wykładziny w pomieszczeniu nr 12 w budynku głównym. W przedmiotowych pomieszczeniach i korytarzach należy przygotować powierzchnię do malowania (poszpachlowanie nierówności, likwidacja rys i pęknięć, ewentualne założenie taśmy spoinowej, zagruntowanie) i pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną akrylową (kolor ścian do uzgodnienia z Inwestorem, kolor sufitów biały), a istniejące rury c.o., pomalować farbą olejną - ftalową, kolor mat. Istniejące grzejniki stalowe, parapety kamienne oraz ścienne płytki ceramiczne na korytarzach i w salach rozpraw należy umyć wodą, przy użyciu detergentu. Podczas malowania oraz poszpachlowania sfalowań należy uwzględnić także akrylowanie założonych na ścianach desek odbojowych z płyty meblowej (lub ich demontaż i ponowny montaż), wraz z uzupełnieniem brakujących zaślepek naklejanych na główkach kołków mocujących , a także mycie istniejących lamp, gniazdek i łączników światła (ich demontażu i ponownym montażu), czujek przeciwpożarowych, klimatyzatorów, itp. - ich powierzchnia nie została odjęta od malowanych powierzchni ścian i sufitów. Minimalne dane techniczne dotyczące farby emulsyjnej akrylowej: Kolor: biały, Stopień połysku: matowy, Bazowy środek wiążący: dyspersja akrylowa, spoiwo kopolimerowe lub żywica akrylowa, Gęstość: ok. 1,5 kg/dm3 + 0,1, Odporność na szorowanie: farba rodzaju I (wg normy PN-C-81914;2002) o wysokiej odporności na zmywanie i szorowanie. Dopuszczalna zawartość LZO poniżej 30g/l wg Dyrektywy 2004/42/WE. System: wszystkie materiały i sprzęt użyty do wykonania zadania muszą być zgodne z przyjętym przez wykonawcę systemem realizacji, wg wymogów producenta. We wszystkich pomieszczeniach i korytarzach należy wymienić na nowe, wskazane w przedmiarze robót kratki wentylacyjne i dekielki puszek instalacyjnych, tam gdzie one występują. Istniejącą w malowanych pomieszczeniach i korytarzach stolarkę okienną lub (i) drzwiową należy wyczyścić przy pomocy detergentu. Posadzkę malowanych pomieszczeń i korytarzy oraz regały przesuwne w archiwum należy zabezpieczyć folią podczas wykonywania prac. Z remontowanych pomieszczeń (oprócz archiwum) istniejące meble należy na czas prowadzenia prac wynieść na czas prowadzenia prac, natomiast po ich wykonaniu wnieść i ułożyć w uprzednim położeniu. W pomieszczeniach nr 4, 5, 6, 7, 8, 8a i 9 (budynek Wydziału Ksiąg Wieczystych) oraz 12 (budynek główny) na istniejącej posadzce z paneli podłogowych należy ułożyć wykładzinę rulonową PVC, obiektową, wielowarstwową, antypoślizgową o gr. 2,0 mm. Istniejące listwy PVC należy zdemontować, a następnie, po ułożeniu wykładziny, ponownie zamontować. Przy otworach drzwiowych należy zamontować listwy progowe płaskie ze stali nierdzewnej lub aluminiowe. W pomieszczeniu nr 3 (pomieszczenie ochrony - budynek Wydziału Ksiąg Wieczystych) należy w istniejących drzwiach zamontować kratkę wentylacyjną nawierzchniową z aluminium (kolor srebrny) o wymiarach 80 x 480 mm, wraz z wykonaniem otworu w skrzydle. W pomieszczeniu nr 21 (budynek główny) należy naprawić szafę poprzez przybicie gwoździkami tzw. pleców szafy. W dwóch pomieszczeniach na poddaszu (budynek główny) należy wykonać otwory do odprowadzenia ciepłego powietrza z przenośnych jednostek klimatyzacyjnych w ścianie zewnętrznej na poddasze (warstwowej o grubości około 25 cm), o średnicy 130mm i zaopatrzyć w anemostaty kołowe PCV 120 mm od zewnątrz i wewnątrz pomieszczenia, oraz korek styropianowy o grubości 20cm i średnicy 120 mm, zamykające dopływ chłodnego powietrza w okresie zimowym. Po wykonaniu otworów należy przewidzieć naprawę tynku i powłoki malarskiej wewnątrz pomieszczenia. B - Remont korytarza na poddaszu, wymiana drzwi na parterze oraz podwyższenie balustrady na klatce schodowej w budynku głównym Stare drewniane drzwi w obrębie korytarza na poddaszu i w łazience na parterze należy zdemontować, a w ich miejsce wstawić nowe drzwi jednoskrzydłowe pełne o minimalnej izolacyjności akustycznej min. Rw=27dB, o rozmiarze 80, skrzydło w okleinie naturalnej koloru dąb, płaskie - dokładny odcień skrzydła do ustalenia z Zamawiającym, w skład kompletu powinny wchodzić: trzy zawiasy czopowe, zamek dostosowany pod wkładkę patentową, wkładka do zamka, ogranicznik otwarcia drzwi, uszczelka progowa samoopadająca, uszczelka w ościeżnicy, klamka z szyldem (metalowa, szczotkowana) oraz ościeżnica metalowa kątowa w kolorze dopasowanym do koloru skrzydła (4 sztuki drzwi na poddaszu) oraz drzwi jednoskrzydłowe pełne o rozmiarze 80, skrzydło w okleinie naturalnej koloru dąb, płaskie - dokładny odcień skrzydła do ustalenia z Inwestorem, wypełnienie skrzydła - wkład stabilizujący wzmocniony wewnętrznym ramiakiem, całość obłożona płytą oklejoną okleina naturalną, wykończenie lakierem mat, w skład kompletu powinien wchodzić zamek zwykły srebrny połysk, dostosowany pod wkładkę patentową lub z blokadą łazienkową, wkładka do zamka, zawiasy czopowe, ogranicznik otwarcia drzwi, ościeżnica metalowa kątowa o szerokości min. 100mm w kolorze dopasowanym do koloru skrzydła, skrzydło z tulejami wentylacyjnymi, łazienkowe (1 sztuka na poddaszu i 2 sztuki na parterze), wraz z obróbką obsadzenia. Na istniejących na korytarzu poddasza płytkach z lastryka, po uprzednim zastosowaniu masy czepnej należy wykonać posadzkę z płytek ceramicznych o wymiarach 30x60cm, o ścieralności wgłębnej: < 130 mm3, klasie antypoślizgowości: R10, o nasiąkliwości <0,1%, o wytrzymałości na zginanie min. 45N/mm2, odpornych na plamienie, gatunek I, typ powierzchni: natura - nie szkliwione, kolor jasny beż. Po uprzednim zerwaniu cokolika, należy wykonać nowy cokolik z płytek ceramicznych o parametrach jw., o wysokości 10cm. Przy otworach drzwiowych na korytarz należy zamontować listwę ze stali nierdzewnej lub aluminiową progową płaską. Na przedmiotowym korytarzu należy przygotować powierzchnię do malowania (poszpachlowanie nierówności, likwidacja rys i pęknięć, ewentualne założenie taśmy spoinowej, zagruntowanie) i pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną akrylową (kolor ścian do uzgodnienia z Inwestorem, kolor sufitów biały), a istniejące rury c.o., pomalować farbą olejną - ftalową, kolor mat. Istniejący grzejnik stalowy należy umyć wodą, przy użyciu detergentu. Istniejącą boazerię ścienną na korytarzu należy, po uprzednim przetarciu z kurzu, wylakierować i zeszlifować polakierowaną powierzchnię. Posadzkę korytarza należy zabezpieczyć folią podczas wykonywania prac. Należy również wymienić istniejące gniazda 230V (na gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym, podtynkowe, 2-biegunowe 10A 2,5mm2 przelotowe podwójne, IP-20), a także wyłączniki (na łączniki podtynkowe 10A, 250V 1-biegunowe, IP-20) i dekielki puszek instalacyjnych. Wymienić należy także istniejące oprawy świetlówkowe, na nowe oprawy rastrowe - obudowa z blachy stalowej, kolor biały, 2x36W, źródło światła T8 (G13), długość ok. 1200 mm. Na klatce schodowej należy podwyższyć istniejącą balustradę poprzez odcięcie pochwytu balustrady, nałożenie na słupki z prętów stalowych kwadratowych (15 x 15 mm), kształtowników stalowych zamkniętych kwadratowych 20 x 20 x 3 mm o długości ok. 35 cm (około 80 sztuk) oraz przyspawanie do nowych kształtowników uprzednio odciętego pochwytu. Balustradę z prętów ozdobnych należy następnie pomalować dwukrotnie farbą olejną, kolor mat, natomiast jej pochwyt drewniany ręcznie ocyklinować i wylakierować. Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco z remontowanych pomieszczeń, tak żeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac, a następnie należy wywieźć w miejsce do tego przeznaczone, natomiast materiały, które tego wymagają - zutylizować. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót. 2 - Wymagany okres gwarancji - od 36 do 60 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert). 3 - Termin realizacji - 49 dni od daty podpisania umowy. 4 - Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią wymagania minimum. 5 - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6 - W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 7 - Miejsce realizacji: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 11. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 8 - Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. 9 - Zamawiający wymaga, aby prace wykonywane w archiwum w budynku Wydziału Ksiąg Wieczystych były wykonywane wyłącznie do godz. 15-tej, w dni robocze, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. 10 - Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem, będącym załącznikiem do umowy, który Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić najpóźniej na 1 dzień przed podpisaniem umowy. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że mogą zaistnieć po stronie Zamawiającego sytuacje, w których zobowiązany będzie do odstępstw od harmonogramu, w związku z czym Wykonawca gotowy będzie do elastycznego reagowania na zmiany w harmonogramie i przesuwanie frontu robót lub jego części. 11 - Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 12 - Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 13 - Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powstałe przy prowadzeniu prac muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. 14 - Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl; www.suchab.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach