Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Grunwaldzka w sołectwie Osiek w Gminie Osiek

Gmina Osiek ogłasza przetarg

  • Adres: 32-608 Osiek, ul. Główna 125
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8458261 , fax. 033 8458124
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek
    ul. Główna 125 125
    32-608 Osiek, woj. małopolskie
    tel. 033 8458261, fax. 033 8458124
    REGON: 00053777000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Grunwaldzka w sołectwie Osiek w Gminie Osiek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Grunwaldzka w sołectwie Osiek w Gminie Osiek, polegający na odtworzeniu i uzupełnieniu nawierzchni tłuczniowej w km0+200 do km 0+800 od 1+0 do km 2+300, remoncie przepustu ścianki czołowej w km 0+500 oraz odtworzeniu rowów odwadniających w km od 2+0 do km 2+150
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 , nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty , oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.3.aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_osiek/Wprowadzenie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach