Przetargi.pl
Dostawa prefabrykatów betonowych i żelbetowych na plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka w roku 2009

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1/206 1/206
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
    REGON: 00054325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa prefabrykatów betonowych i żelbetowych na plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka w roku 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy - wg zamówień Zamawiającego - prefabrykatów betonowych i żelbetowych produkowanych wraz z rozładunkiem na plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka w roku 2009 wg. następującego asortymentu: kręga żelbetowa fi 1000 - 15 mb kręga żelbetowa fi 800 - 20 mb rura żelbetowa fi 300 - 250 mb rura żelbetowa fi 400 - 200 mb rura żelbetowa fi 500 - 80 mb rura żelbetowa fi 600 - 80 mb rura betonowa fi 200 - 40mb płyta nastudzienna typ ciężki /podwójnie zbrojona/ fi 600 zbrojona - 10 szt płyta nastudzienna typ ciężki /podwójnie zbrojona/ fi 800 zbrojona - 5 szt płyta nastudzienna typ ciężki /podwójnie zbrojona/ fi1100 zbrojona - 20 szt płyta nastudzienna typ ciężki /podwójnie zbrojona/ fi 1300 zbrojona - 10 szt korytko ściekowe przejazdowe szer. 50/wys. 14 cm - 50 mb korytko ściekowe głębokie szer. 45/wys. 50 - 600 mb korytko ściekowe szer. 40/ wys. 13 do 15cm - 2000mb korytka ściekowe szer. 40/ wys. 16 do18 cm - 400 mb korytko ściekowe szer. 40/wys.25-28 cm - 400 mb korytko ściekowe szer. 22-25/ wys. 15-20 cm - 50 mb płyta ażurowa typu meba 60x40x10 cm - 50 szt płyta jomb podwójnie zbrojona 100x75x12 cm - 10 szt Zapotrzebowanie ilościowe na w/w prefabrykaty określone w pkt. 1 stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY MATERIAŁÓW. 1. Zakres zamówienia obejmował będzie dostawę prefabrykatów betonowych i żelbetowych na plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jabłonka w roku 2009. 2. Ceny ofertowe winny uwzględniać dostawę materiałów na plac inwestycji Zamawiającego oraz winny być tak skalkulowane, aby nie ulegały zmianie w roku 2009 i zawierać wszelkie ewentualne koszty. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego materiału oraz za zgodność dostawy z zamówieniem. Oferowane przez Wykonawcę materiały muszą posiadać dokument potwierdzający ich jakość i zgodność z Normą (prefabrykaty będą wykonane z betonu klasy min. B-20 oraz, będą odpowiadać normom i parametrom dopuszczającym wyrób do stosowania w budownictwie. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonego materiału Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany na dobry jakościowo. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 lat gwarancji na dostarczony materiał, liczą od daty ich dostarczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie pobiera WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 wyżej wymienionej ustawy Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a/ Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 5 do SIWZ W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/ Wykaz wykonanych tożsamych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonanie należycie - zał. nr 4 do SIWZ - co najmniej jedna dostawa prefabrykatów o minimalnej wartości 140 000,00 zł brutto w zakresie dostawy prefabrykatów b/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. c wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował W celu potwierdzania, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 5 do SIWZ W celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a/ Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 5 do SIWZ Ponadto Wykonawca powinien załączył do oferty : a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru, - zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. b/ Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy - zał. nr 3 do SIWZ c/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej d/ Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ kosztorysu - zał. nr 2 do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty o których mowa w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r (Dz. U. nr 87, poz. 605 z dnia 24 maja 2006r) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach