Przetargi.pl
Roboty drogowe:- remont chodników dla pieszych i infrastruktury drogowej w ciągu dróg gminnych na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Rynek 35
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0182623077 wew. 26
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 35 35
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 0182623077 wew. 26
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty drogowe:- remont chodników dla pieszych i infrastruktury drogowej w ciągu dróg gminnych na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1- sołectwo Krościenko-Centrum- remont chodnika dla pieszych w ciągu ul. Kingi-chodnik lewostronny na dł. ok.237 mb (pow. ok. 453 m2) Zakres robót:- 1/zerwanie starej nawierzchni chodnika łącznie z krawężnikami 2/ułożenie na ławie betonowej krawężnika ulicznego wibroprasowanego o wym. 15x30 na dł. 237 mb 3/ułożenie na ławie betonowej obrzeży trawnikowych wibroprasowanych o wym. 20x6 - kolor czerwony na dł. 110 mb 4/wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego lub łamanego na pow. 453 m2 5/wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej (rodzaj kostki : dwuteownik )- kolor czerwony i szary- ilości podane w przedmiarze robót (kostka czerwona - gr 6 cm, kostka szara - gr 8 cm) na pow. ok. 453 m2 6/Regulacja pionowa studni urządzeń podziemnych Zadanie Nr 2- sołectwo Grywałd- remont pobocza oraz infrastruktury drogowej w ciągu ul. Szkolnej- Zakres robót:- 1/Roboty ziemne w il. ok. 170 m3 2/wykonanie rurociągu burzowego z rur betonowych zbrojonych śr. 30 cm na dł. 122,5 mb 3/wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych śr. 120 cm - 1 szt, oraz śr. 50 cm - 4 szt. 4/ułożenie na ławie betonowej krawężnika ulicznego wibroprasowanego o wym. 15x30 na dł. 170 mb 5/ułożenie na ławie betonowej obrzeży trawnikowych wibroprasowanych o wym. 30x8 - kolor czerwony na dł. 100 mb 6/wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego lub łamanego na pow. 255 m2 7/wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej (rodzaj kostki : dwuteownik )- kolor czerwony i szary- ilości podane w przedmiarze robót (kostka czerwona - gr 6 cm, kostka szara - gr 8 cm) na pow. 255 m2 Do zadań Oferenta należeć będzie również: 1.Urządzenie zaplecza placu budowy w uzgodnieniu z zamawiającym, 2.Przestrzeganie zasad Kodeksu Pracy oraz zasad BHP, 3.Oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.Pełna obsługa geodezyjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane jest w szczególności:- dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej (należy załączyć potwierdzoną kopię uprawnień oraz potwierdzoną kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego). 2) posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metoda spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności oferenta jest zgodny z rodzajem zamówienia , 2)Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 3)Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 4)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ; 5)Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wg Załącznika Nr 4; 6)Wykaz zrealizowanych zamówień w latach 2006-2008 wg Załącznika Nr 5; 7)Informacja o podwykonawcach wg. Załącznika Nr 6; 8) Parafowany projekt umowy wg. Załącznika Nr 7; 9)Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN. 10)Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót; 11)Inne dokumenty i oświadczenia wynikające z zapisów SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach