Przetargi.pl
Remont Leśniczówki Wilcze Ługi

Nadleśnictwo Kalisz z/s w Szałe ogłasza przetarg

  • Adres: 62-803 Kalisz, ul. Kaliska 195
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7664440 , fax. 062 7664446
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kalisz z/s w Szałe
    ul. Kaliska 195 195
    62-803 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7664440, fax. 062 7664446
    REGON: 25002695100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Leśniczówki Wilcze Ługi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont Leśniczówki Wilcze Ługi w Pieczyskach 73 gmina Brzeziny w zakresie określonym w przedmiarze robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 7000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) zwaną dalej ustawą i spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej (specyfikacją). 2. O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą się średniorocznym obrotem z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, w wysokości co najmniej 300% wartości zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych - zatrudniają co najmniej jedną osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej. 3. Udokumentują ważny i obowiązujący wpis osób, o których mowa w pkt.V ppkt. 2, na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. 4. W ostatnich pięciu latach zrealizował, co najmniej jedno zamówienie tożsame z przedmiotem zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o łącznej wartości minimum 250 000 zł brutto. Wszystkie wykazane roboty muszą być potwierdzone i udokumentowane listami referencyjnymi, że zostały wykonane z należyta starannością, 5. Zaakceptują projekt umowy załączony do specyfikacji i zawarte w nim warunki, 6. Zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w dziale VI specyfikacji, 7. Na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy, wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia 8. W przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - obowiązuje załączenie stosownej umowy. 9. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy - oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia oddzielnie dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10. Zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji, dostarczonych przez wykonawcę. 11. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 12. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty sporządzonej na formularzu OFERTA -załącznik nr 2 do specyfikacji, niżej wymienione dokumenty, oświadczenia, informacje i wykazy składające się na ofertę: 1) dowód wniesienia wadium, 2) oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy , jeżeli z tego dokumentu to nie wynika. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o których mowa wyżej, muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. Dla wykonawców występujących wspólnie obowiązuje załączenie umowy regulującej współpracę, 4) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony na druku - załącznik nr 4 do specyfikacji, 5) dokumenty stwierdzające wpis osób z uprawnieniami o których mowa w dziale V pkt. 2 do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 6) oświadczenie finansowe - sporządzone na druku - załącznik nr 5 do specyfikacji z informacją o średniorocznych obrotach z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, 7) kosztorys ofertowy sporządzony w układzie załączonego Kosztorysu Przedmiarowego - ślepego- sporządzony na druku - załącznik nr 6 do specyfikacji, 8) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji. Akceptacje projektu umowy należy potwierdzić podpisem na każdej stronie umowy oraz pieczątką i podpisem na ostatniej stronie umowy - podpisują osoby podpisujące ofertę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa dokumenty w formie i sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kalisz.lasypanstwowe.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach