Przetargi.pl
Modernizacja i remont budynku Urzędu Gminy w Tarnowie Podgórnym

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 00055112500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont budynku Urzędu Gminy w Tarnowie Podgórnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i remont budynku Urzędu Gminy w Tarnowie Podgórnym przy ul. Poznańskiej 115. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót. Specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Zamawiający wymaga, by realizacja zamówienia odbywała się w następującej kolejności: - pomieszczenie biurowe z zapleczem kuchennym - pok. nr 19 - Gabinet Przewodniczącej RG - pok. nr 20 - pomieszczenie biurowe - pok. nr 8 - pomieszczenie biurowe - pok. nr 11 - pomieszczenie biurowe - pok. nr 12 - pomieszczenie biurowe - pok. nr 13 - pomieszczenie biurowe z zapleczem kuchennym - pok. nr 14 - pomieszczenie biurowe z zapleczem kuchennym - pok. nr 109 - pomieszczenie biurowe - pok. nr 108 - pomieszczenie biurowe - pok. nr 107 - pomieszczenie biurowe - pok. nr 106 - pomieszczenie biurowe - pok. nr 101 - pomieszczenie biurowe - pok. nr 102 - hol główny - pomieszczenia piwniczne (archiwum 08, kotłownia, magazyn korytarze) - pomieszczenia socjalne 013/013a - pozostałe prace na zewnątrz budynku - przegląd i naprawa pokrycia dachowego na budynku UG Ze względu na funkcjonowanie budynku przy prowadzeniu remontu należy uwzględnić konieczność dostępu do pomieszczeń urzędu, oraz przewidzieć prowadzenie prac szczególnie uciążliwych po godzinach pracy Urzędu, tj. po godz. 17 w poniedziałek oraz po godzinie 15:30 w pozostałe pracujące dni tygodnia. Należy również zapewnić zabezpieczenie przed kurzem funkcjonujących części obiektu. Konieczne jest wykonywanie kompleksowych prac etapami. Wykonane prace muszą być objęte 36 miesięczną gwarancją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie lub remont minimum 2 budynków). b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) kosztorys ofertowy e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach