Przetargi.pl
modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Czarnkowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Dr. Drygasa 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 210-57-00 , fax. 67 212-22-38
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
    ul. Dr. Drygasa 7 7
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 210-57-00, fax. 67 212-22-38
    REGON: 00001775600220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Czarnkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Czarnkowie przy ul. Kościuszki 87. 1.Zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, która obejmuje między innymi: a)Na parterze budynku: przebudowa wejścia do Inspektoratu ZUS w Czarnkowie polegająca na wykonaniu zabudowy istniejącego podcienia ścianką aluminiowo - szklaną oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych i schodów wejściowych do budynku, modernizacja Sali Obsługi Klienta na parterze budynku, adaptacja pomieszczeń biurowych na poczekalnię Klientów, adaptacja istniejącego WC na potrzeby dostępności osób niepełnosprawnych, przebudowa istniejących pomieszczeń biurowych na Salę Obsługi Klienta (SOK), wyodrębnienie z pomieszczeń biurowych pomieszczenia socjalnego z WC dla pracowników SOK, adaptacja pomieszczenia biurowego na potrzeby ochrony, adaptacja archiwum na potrzeby kancelarii Inspektoratu ZUS, W ramach zamówienia Wykonawca dokona pierwszego wyposażenia Sali Obsługi Klientów, Poczekalni i Pomieszczenia socjalnego. b)Wzmocnienie odporności ogniowej elementów konstrukcyjnych w budynku: stropy w całym budynku, okładziny stopni i spoczników klatki schodowej. c)Na I piętrze budynku: bieżący remont pomieszczeń biurowych, wyrównanie (szpachlowanie, malowanie) ścian i sufitów, wymiana okładzin podłóg, częściowa wymiana stolarki drzwiowej, remont WC. d)Na II piętrze budynku (poddasze użytkowe): bieżący remont pomieszczeń biurowych, wyrównanie (szpachlowanie, malowanie) ścian, wymiana okładzin podłóg i elementów konstrukcji więźby dachowej, przebudowa sufitu z płyt G-K, częściowa wymiana stolarki drzwiowej, remont WC. e)Poddasze nieużytkowe: wymiana schodów składanych wejścia na poddasze, wymiana ocieplenia przestrzeni podłogi strychu, wykonanie ślepej podłogi na strychu. f)Instalacje sanitarne: wymiana instalacji ZWU, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, modernizacja instalacji wentylacji, wykonanie instalacji klimatyzacji SOK. g)Instalacje elektryczne i teletechniczne: wymiana instalacji elektrycznej, wymiana okablowania strukturalnego, wymiana instalacji sygnalizacji ppoż. i włamaniowej, modernizacja instalacji monitoringu przemysłowego, wykonanie instalacji kontroli dostępu w drzwiach parteru, przeniesienie systemu kierowania ruchem SKR, przeniesienie systemu informacji audiowizualnej, przeniesienie systemu rejestracji czasu pracy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a)dokumentacja techniczna - Remont budynku Inspektoratu; b)projekt budowlany - Przebudowa wejścia do budynku Inspektoratu; c)projekt wykonawczy - Remont budynku Inspektoratu; d)załącznik do projektu wykonawczego - Szczegółowy opis wyposażenia SOK, Poczekalnia, Pomieszczenie socjalne; e)projekt wykonawczy - Branża sanitarna remontu budynku Inspektoratu; f)projekt wykonawczy - Branża instalacji elektrycznych remontu budynku Inspektoratu; g)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). 3.Informacje dodatkowe: a)Wskazane jest aby Wykonawca podczas przenoszenie tj. demontażu, montażu oraz uruchomienia i konfiguracji systemów kierowania ruchem oraz systemu informacji audiowizualnej uzgodnił sposób wykonania prac z Wykonawcą, który instalował systemy tj. - Mellon Poland sp. z o.o. - system kierowania ruchem, - Qumak S.A. - system informacji audiowizualnej. b)Zamawiający informuje, że nie jest właścicielem terenu przyległego do budynku pozwalającego na zorganizowanie zaplecza robót. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt zapewnić teren na zaplecze robót. c)Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia na własny koszt całodobowej ochrony fizycznej tj. strzeżenie budynku i mienia Zamawiającego wymienionego w protokole przekazania terenu prowadzonych robót. Podczas wykonywania modernizacji budynek nie będzie użytkowany przez Zamawiającego i w tym okresie Zamawiający nie będzie zabezpieczać ochrony fizycznej i elektronicznej budynku oraz znajdującego się w nim mienia. d)Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów za energię elektryczną, wodę i odprowadzanie ścieków, ogrzewanie budynku w okresie od rozpoczęcia do zakończenia robót, rozliczanych na bieżąco przez Zamawiającego zgodnie ze wskazaniami urządzeń pomiarowych oraz obowiązującymi stawkami i taryfami u Zamawiającego. e)Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania instalacji okablowania strukturalnego osobami posiadających odpowiednie uprawnienia oraz zasobami pozwalającymi na uzyskanie Certyfikatu Systemu Okablowania Strukturalnego wystawionego przez producenta zainstalowanego systemu okablowania strukturalnego, potwierdzającego udzielenie 25-letniej gwarancji na poprawne działanie systemu i aplikacji oraz komponentów i produktów okablowania strukturalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w formie wskazanej w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach