Przetargi.pl
Modernizacja budynku użytkowego przy ul. Pocztowej w Wyrzysku

Urząd Miejski w Wyrzysku ogłasza przetarg

  • Adres: 89-300 Wyrzysk, ul. Bydgoska 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wyrzysku
    ul. Bydgoska 29 29
    89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku użytkowego przy ul. Pocztowej w Wyrzysku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Charakterystyka budynku: a) ilość kondygnacji 2, b) powierzchnia zabudowy 118,98 m2, c) powierzchnia użytkowa 194,60 m2, d) kubatura 797,00 m3. 2) Adaptacja budynku: a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie izolacji, ścianek działowych, posadzek, malowanie, c) ułożenie płytek posadzkowych, d) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, e) docieplenie elewacji styropianem, f) wykonanie metalowych schodów zewnętrznych, g) wykonanie docieplenia dachu wełną mineralną i folią, 3) Zagospodarowanie terenu: a) częściowe utwardzenie terenu kostką brukową, b) zieleń urządzona, c) przyłącze gazowe, wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, d) wykonanie pompowni ścieków. 4) Branża elektryczna: a) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, b) instalacja elektryczna siły, oświetlenia, gniazd wtyczkowych, c) instalacja odgromowa, wyrównawcza, d) rozdzielnice. 5) Branża sanitarna: a) demontaż istniejących urządzeń, b) montaż instalacji wody użytkowej z wyposażeniem, c) montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z wyposażeniem, d) montaż instalacji centralnego ogrzewania z wyposażeniem, e) montaż instalacji gazowej z wyposażeniem. 2. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zwaną dalej dokumentacja techniczną (część V - dokumentacja techniczna) i specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwaną dalej specyfikacją techniczną (część III - specyfikacja techniczna). 3. Dokonanie wszelkich opłat i uzgodnień związanych z realizacją inwestycji wynikających wprost z dokumentacji, jak również niezbędne do wykonania zamówienia, np. podatek VAT, koszty ubezpieczenia, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), koszty zajęcie pasa drogowego, koszty zmiany organizacji ruchu, obsługę geodezyjną, zatrudnienie kierownika budowy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, itp., należą do Wykonawcy i stanowią jego koszt. 4. W trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do zachowania przepisów BHP oraz ograniczenia uciążliwości prowadzenia robót . 5. Wymienione w komplecie dokumentacji nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia nowe materiały i urządzenia niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach UE zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014r. poz. 883 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi i do powszechnego stosowania w budownictwie. 7. Zamawiający zaleca by Wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia celem właściwego i rzetelnego przygotowania oferty i przeprowadził wizję lokalną, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 8. W celu prawidłowej wyceny do sporządzenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności zakresu robót (rodzaju i ilości prac) ujętych w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. 9. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę. 10. Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowiązany do postępowania określonego przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. Poz. 21 ze zm.), a w szczególności jest odpowiedzialny i zobowiązany do gospodarowania tymi odpadami. 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. 12. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy złożenia przed podpisaniem umowy kosztorysu obrazującego sposób obliczania ceny. Kosztorys ma być sporządzony metodą szczegółową (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130, poz.1389)) wraz z tabelą elementów scalonych lub sporządzony metodą uproszczoną z zestawieniem robocizny, materiałów, sprzętu, wyszczególnieniem narzutów oraz tabelą elementów scalonych. Zamawiający nie będzie sprawdzał ani poprawiał kosztorysu Wykonawcy przyjmując, że prawidłowo podano cenę ryczałtową ogółem w formularzu ofertowym. 13. Zamawiający udostępnia przedmiary robót tylko jako materiał pomocniczy, wyjściowy. 14. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi za wady fizyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7.300,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyrzysk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach