Przetargi.pl
Remont hali sportowej w kompleksie 8614 ul. Saperska Poznań - II

Jednostka Wojskowa Nr 1156 ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 8548 611
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1156
    ul. Silniki 1 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 8548 611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont hali sportowej w kompleksie 8614 ul. Saperska Poznań - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont hali sportowej w kompleksie 8614 Poznań ul. Saperska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach: Opis robót - zał. nr 5 do SIWZ Przedmiary - zał. nr 6.1-6.4 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Ekipy Wykonawcy będą mogły przebywać w miejscu wykonywania robót w godzinach urzędowania po dokonaniu stosownych uzgodnień z Szefami Ochrony w kompleksie 8614 i pozyskaniu przepustek dla pracowników. 5. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty. 6. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu, na którym ma być świadczona usługa. 7. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców w dniu 14 lipca 2016r. - po wcześniejszym (min 2 dni przed terminem wizji lokalnej) pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, PESEL oraz serię i numer dowodu tożsamości osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. 8. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. 9. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania ofert. 10. Wykonawca zobowiązany jest odpady budowlane przekazać do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami przekazując Zamawiającemu Karty Przekazania Odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości 20 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego NBP O/O Poznań nr konta 30 1010 1469 0048 0613 9120 1000 odpowiednio z dopiskiem - Wadium-Remont hali sportowej w kompleksie 8614 ul. Saperska Poznań II 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przedłuzony termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach