Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu.

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 827 05 10 , fax. 061 8270522
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
    ul. Czarna Rola 4 4
    61-625 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 827 05 10, fax. 061 8270522
    REGON: 00016240600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.poznan.wios.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z poprawą efektywności energetycznej budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu. 1. Lokalizacja obiektu: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ul. Czarna Rola 4, 61 625 Poznań 2. Zakres robót budowlanych: 1) ocieplanie przegród budynku, 2) wymiana stolarki drzwiowej, bram garażowych, 3) modernizacja instalacji wewnętrznych c.o, c.w.u. (wymiana grzejników wraz z zaworami, równoważenie hydrauliczne), 4) modernizacja instalacji wentylacyjnych: nawiewno -wywiewna z odzyskiem ciepła, 5) wymiana oświetlenia wbudowanego na energooszczędne - montaż nowego oświetlenia typu LED, 6) instalacje kolektorów słonecznych. Szczegółowy zakres robót określa Załącznik nr 5 - Specyfikacja Techniczna. 3. Zobowiązania Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentami stanowiącymi Załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna, decyzją o pozwoleniu na budowę, prawem budowlanym, Polskimi Normami, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowymi i ochrony środowiska, zasadami wiedzy technicznej oraz Audytem efektywności ekologicznej budynku, 2) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały czas realizacji inwestycji. 3) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania najwyższej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia, 4) Wykonawca wyznaczy osobę upoważnioną do kierowania robotami i do występowania w jego imieniu w sprawach realizacji przedmiotu zamówienia - kierownika robót budowlanych, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub posiadającego inne, ważne, uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, 5) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia osób posiadających niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, 6) Wykonawca w porozumieniu z Inspektorem nadzoru ustali harmonogram działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, który przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. 7) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania i prowadzenia Dziennika Budowy, 8) Wykonawca opracuje plan BIOZ, 9) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i zabezpieczenia terenu budowy od wszelkiego ryzyka, w okresie trwania realizacji budowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, dozorców, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną, 10) Wykonawca zapewni utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac oraz wywóz odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. z 2013 poz. 21 z późn. zm.) 11) Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Za transport i składowanie materiałów na placu budowy oraz dostarczenie i eksploatację maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia również odpowiada Wykonawca, 12) Wykonawca dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wykazujący że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, 13) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy wszelkich szkód wynikłych w toku prowadzenia robót oraz pokrycia kosztów zniszczonych ze swojej winy materiałów, 14) Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego na piśmie o występowaniu na budowie sytuacji uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy i innych problemach, 15) Wykonawca opracuje kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach w formie pisemnej (papierowej) oraz na płytach CD (pliki typu pdf i autocad) i przekaże ją Zamawiającemu na 14 dni przed terminem odbioru końcowego przedmiotu umowy, 16) Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązuje się do uprzątnięcia terenu budowy. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 - Specyfikacja Techniczna. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 - Specyfikacja techniczna. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Wizja lokalna budynku w Poznaniu możliwa jest od dnia ogłoszenia przetargu, w dni powszednie w godzinach od 800-1400. Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami: Ewa Makowska tel. 61 8270512 Paweł Knasiecki tel. 61 8270511 Adrian Smoliński tel. 61 8270511
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 40000,00 zł. 2. Wadium należy wpłacić na konto: NBP 93 1010 1469 0021 9213 9800 0000 Oddział Poznań z dopiskiem Roboty budowlane w Poznaniu. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione jeżeli przed terminem otwarcia wadium wpłynie na konto Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U.2014 poz.1804 ze zm.). 5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać następujące sytuacje: - określone w art. 46 ust 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.wios.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach