Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2014-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Kossaka na odcinku od ul. Kusocińskiego do al. Powstańców Wielkopolskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa ul. Kossaka w Pile na odcinku od ul. Kusocińskiego do al. Powstańców Wielkopolskich Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Obszar inwestycji zlokalizowany jest na osiedlu Zamoście w Pile w części przemysłowo-handlowej z istniejącym osiedlem domków jednorodzinnych w bezpośrednim sąsiedztwie. Przebudowie będzie podlegał odcinek ul. Kossaka od al. Powstańców Wielkopolskich (droga wojewódzka nr 188) i ul. Roosevelta, poprzez skrzyżowania z ul. Olimpijczyków, drogą wewnętrzną na terenie galerii handlowej aż do skrzyżowania z ul. Kusocińskiego i Głuchowską, czyli do ronda 10 Kwietnia wraz z przebudową tego skrzyżowania i fragmentów tych ulic Łączna długość odcinków ulic do przebudowy wynosi około 950 m. Na przedmiot zamówienia składają się: 1.1.1. przebudowa ulic w następującym zakresie: a) wykonanie wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych, rozbiórkowych, zabezpieczeniowych i odtworzeniowych związanych z realizacją zadania; b) wykonanie nawierzchni bitumicznych ulic wraz z podbudowami, okrawężnikowaniem z ławami fundamentowymi (krawężniki betonowe, ława betonowa) zgodnie z dokumentacją; c) wykonanie nawierzchni kamiennych wraz z właściwymi krawężnikami w rejonie skrzyżowania z ruchem okrężnym, wysepek dzielących, opasek itd. - zgodnie z dokumentacją; d) wykonanie chodników z nawierzchnia z kostki betonowej, ścieżki rowerowej z nawierzchnią bitumiczna w kolorze czerwonym, wszystkie te elementy wraz z podbudowami i obrzeżami betonowymi; e) demontaż istniejących elementów oświetlenia ( zgodnie z warunkami ENEA - słupy zdeponować w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Rejonu Dystrybucji Piła, linie kablowe przekazać na złom - szczegóły uzgodnić z ich właścicielem) i budowa nowego oświetlenia oraz przyłączy elektrycznych według dokumentacji; f) wykonanie nowego oświetlenia drogowego; g) wykonanie miejsc postojowych wraz z drogą dojazdową z kostki betonowej na podbudowie wraz z okrawężnikowaniem z ławami fundamentowymi (krawężniki betonowe, ława betonowa) zgodnie z dokumentacją; h) przebudowa urządzeń i sieci kanalizacji teletechnicznych różnych operatorów i właścicieli. Uwaga: Zamawiający informuje, że Orange i Asta zobowiązała się do dostarczenia materiałów tj ram i pokryw przed rozpoczęciem inwestycji. Przed przejęciem placu budowy należy dokonać szczegółowej inwentaryzacji z operatorem i ustalić studzienki z nakrywami wymagającymi wymiany. i) przebudowa istniejących urządzeń elektroenergetycznych w ramach usuwania kolizji; j) przebudowa istniejącej sieci gazowej kolidującej z planowaną przebudową dróg; k) przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami; l) dostosowanie i wykonanie połączenia nowej jezdni i chodników ul. Kossaka, poprzez modernizację nawierzchni i okrawężnikowania do istniejącego skrzyżowania z al. Powstańców Wlkp i ul. Roosevelta. m) przygotowaniu podłoża pod planowaną zieleń poprzez usunięcie resztek gruzu i materiałów budowlanych do poziomu poniżej wybudowanych nawierzchni; n) regulacji wysokościowej wszystkich elementów urządzeń uzbrojenia podziemnego. Regulacje te należy wykonać nowoczesną metodą tzw. włazów i zaworów pływających na bazie szybkowiążących zapraw. Przy regulacji studni należy uwzględnić przebudowę modernizacyjną studni, pierścienia, podmurowań, kręgów. 1.2. Rozwiązania materiałowe projektowanych nawierzchni - zgodnie z dokumentacją. Uwaga: Wykonawca w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia winien chronić wykopy przed nadmiernym zawilgoceniem, rozmoczeniem, zalaniem i przemarznięciem. W zakresie wykonawcy znajduje się zabezpieczenie i odwodnienie wykopów, które powinno być uwzględnione w cenach jednostkowych. Uwaga: Przedmiot zamówienia określa niniejsza Specyfikacja, ponadto projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Załączone przedmiary robót, kosztorysy oferotwe należy traktować pomocniczo, nie mogą być one jedyną podstawą do przygotowania oferty. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z całą dokumentacją oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego zamówienia przez Zamawiającego. Do kosztorysów ofertowych Wykonawca winien dołączyć szczegółowe zestawienie zbiorcze nakładów z kosztorysów w zakresie robocizny, materiałów, urządzeń, sprzętu, w szczególności cen jednostkowych tych nakładów. Uwaga: Zdatne do wykorzystania materiały z rozbiórki nawierzchni Zamawiający zamierza wykorzystać. Należy je złożyć na dostarczonych przez wykonawcę paletach, zabezpieczyć folią oraz przewieźć i dostarczyć na ul. Przemysłową w miejsce wskazane przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. Gen. Władysława Andersa 10. tel.67 212 34 25. Cenę palet należy uwzględnić w cenie rozbiórki materiałów. Pozostały materiał z rozbiórki należy traktować jako odpad i postępować zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do okreslonych materiałów, urzadzeń, itp Zamawiajacy wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane 1.3. Zakres robót obejmuje również: a) usunięcie kolidujących z przedmiotem zamówienia krzewów i drzew (ścinanie mechaniczne drzew i krzewów na wskazanym terenie, mechaniczne karczowanie pni, zebranie gałęzi i karpiny w stosy, zagospodarowanie karpiny i gałęzi we własnym zakresie przez Wykonawcę, dokonanie oceny przydatności drewna (rzeczoznawca-taksator) oraz wyliczenie ilości drewna opałowego pozyskanego z wycinki, wywóz pociętych dłużyc na plac składowy Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, stosowny dokument podpisany przez przedstawiciela ZDiZ oraz Wykonawcę dostarczyć do wydziału prowadzącego Urzędu Miasta Piły), 1.4. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych, odwodnienie terenu placu budowy i wykopów na czas prowadzenia robót (jeśli taka konieczność wystąpi) oraz wszelkich robót rozbiórkowych i przygotowawczych; 2) wykonanie na własny koszt tymczasowego projektu organizacji robót ze wskazaniem miejsca na zaplecze budowy, projektu tymczasowej organizacji ruchu na okres prowadzenia robót wraz z ich uzgodnieniem z zarządcami dróg. Każdorazowe zmiany winny podlegać ponownym uzgodnieniom. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przygotowaniem projektów oraz wdrożeniem tych projektów w życie (zaplecze budowy, drogi tymczasowe, ogrodzenie placu budowy, oznakowanie placu budowy, oznakowanie drogowe itd.). 3) Wykonawca winien uwzględnić wykonanie i zamontowanie na terenie budowy lub w ustalonym z Zamawiającym miejscu na placu budowy 2 tablic informacyjnych o wymiarach co najmniej 4x2 mb zawierających informację o prowadzonej inwestycji. Dopuszcza się wykonanie banerów lub siatek informacyjnych. Projekt tablic należy uzgodnić z Zamawiającym. Trwałość tablic przez okres realizacji, do dnia odbioru końcowego; 4) zapewnienie bieżącej rzetelnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej robót będących przedmiotem zamówienia; 5) zapewnienie i pokrycie kosztów nadzoru archeologicznego; 6) zapewnienie na własny koszt zaplecza budowy dla siebie z możliwością skorzystania z niego przez służby Zamawiającego w zakresie na przykład odbycia rad budowy; 7) sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz wypełnienie na własny koszt warunków tam określonych, związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia; 8) uczestnictwo w kontrolach związanych z procedurą uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 9) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z protokołu ZUD, warunków technicznych przyłączenia, decyzji na usunięcie drzew, pozwolenia na przeprowadzenie badań archeologicznych, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych; 10) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i rozruchów; 11) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po wykonaniu zadania oraz przekazywanie jej Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych (np. płyta CD, dysk przenośny); 12) wykonanie i dostarczenie w trakcie czynności odbiorowych inwentaryzacji powykonawczej w ilości 12 szt. wraz z dokumentacją powykonawczą budowy (3 komplety ponumerowane i ze spisem treści zawierające w szczególności: projekty powykonawcze, protokoły badań i sprawdzeń, protokołu rozruchów, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje konserwacji i eksploatacji, karty katalogowe na montowane meble, wykaz instalowanych urządzeń, mebli i ich cen, protokoły przeszkolenia pracowników Zamawiającego i użytkownika oraz inne dokumenty wymagane Prawem budowlanym). Dokumentacja winna być podzielona branżowo i wykonana czytelnie, starannie wraz ze spisem treści umożliwiającym identyfikację dokumentów; 13) prowadzenie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska. Wszystkie odpady (nie wymienione powyżej) należy przekazywać wyspecjalizowanym firmom posiadającym wymagane prawem pozwolenia na transport i zbieranie odpadów; 14) w terminie 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, wybrany Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem. Zamawiający oczekuje, że roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia zostaną koordynowane z pracami wykonywanymi przez Miejskie Wodociągi i Kanalizację w Pile na odcinku ul. Kossaka polegającymi na budowie kolektora deszczowego o średnicy 1,2-1,4 mb. W pierwszej kolejności będą wykonywane roboty od strony al. Powstańców Wielkopolskich i oczekuje się wykonania w 2014 roku części nawierzchni jezdni ul. Kossaka do numeru Kossaka 49. Zamawiający uwzględni uzasadnione zmiany w kolejności robót, pod warunkiem ich wcześniejszego przedstawienia przez wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 130.000,00 zł ( słownie: sto trzydzieści tysięcy zł .)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27