Przetargi.pl
Prowadzenie rachunku bankowego oraz udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Poduchowne 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2784550 w. 278 , fax. 063 2788400
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Poduchowne 1 1
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2784550 w. 278, fax. 063 2788400
    REGON: 00030005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie rachunku bankowego oraz udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia rachunku bankowego oraz udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku. 1. Rachunek bankowy bieżący dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku: - otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego bieżącego i pomocniczych, - prowadzenie rachunków w złotych polskich, - możliwość realizacji przelewów elektronicznych, - usługa elektronicznego systemu rozliczeń elixir, - możliwość realizacji przelewów w formie papierowej, forma papierowa wówczas, gdy wystąpi awaria systemu bankowego, - możliwość wydruku potwierdzenia przelewów, - możliwość bieżącego poglądu i wydruku historii wykonanych operacji oraz sald na rachunkach za dowolny wskazany okres z systemu bankowości elektronicznej, - możliwość prowadzenia rachunków pomocniczych, likwidacja i otwieranie dodatkowych rachunków pomocniczych w zależności od potrzeb, - możliwość dokonywania wpłat gotówki na rachunek bankowy w kasie na terenie miasta Turku, - możliwość dokonywania wypłat gotówki z rachunku bankowego w kasie na terenie miasta Turku, - posiadanie placówki banku w Turku wraz z możliwością bezpłatnego parkowania i zabezpieczenie bezpłatnego dojazdu do siedziby placówki, placówka winna być otwarta co najmniej od 9:00 do 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku w Turku, - wydawanie blankietów czekowych, - możliwość lokowania środków pieniężnych z rachunku bieżącego, - możliwość potwierdzenia salda rachunków bankowych i wydawanie zaświadczeń związanych z obsługą bankową, - oprocentowanie środków na rachunku w stosunku rocznym w oparciu o stawkę WIBID 1M aktualizowaną, co miesiąc w pierwszym dniu roboczym stałą w całym okresie prowadzenia rachunku. Odsetki są naliczane i dopisywane do rachunku ostatniego dnia każdego miesiąca za dany miesiąc lub w pierwszym dniu roboczym następującym po ostatnim dniu miesiąca, jeżeli ostatni dzień miesiąca przypada w dzień wolny, - dla obliczenia ceny do oferty należy przyjąć stawkę WIBID 1M z dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, - Wykonawca - Bank zobowiązany jest do udostępnienia i wdrożenia systemu bankowości elektronicznej obsługi bankowej dla 7 stanowisk komputerowych umożliwiającej, co najmniej dokonywanie przelewów, zakładanie i likwidację lokat, uzyskanie informacji o stanie rachunków oraz stałą obserwację obrotów i stanu środków na poszczególnych rachunkach bankowych, podgląd i wydruk historii rachunku, wydruk wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu sald na każdy dzień roboczy, - Wykonawca - Bank zobligowany będzie do dokonania instalacji i wdrożenia systemu bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego od dnia 1 czerwca 2014 r., - Wykonawca - Bank winien zapewnić wsparcie techniczne w zakresie transferu danych do systemu księgowego Zamawiającego, - Zamawiający, wymaga, aby bank oprócz dostarczania odpowiedniego oprogramowania i jego uruchomienia zapewnił również wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy, - sporządzanie i wydawanie opinii bankowej na żądanie Zamawiającego, - bezpłatne przekazywanie potwierdzeń sald i dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy w formie papierowej, - uznanie i obciążenie rachunku w dniu operacji, generowanie wyciągów bankowych z możliwością ich wydruku, - wychodzące z rachunku bankowego środki pieniężne wysyłane przez Zamawiającego w systemie elektronicznej obsługi bankowej do godziny 15:00, są przekazywane do banku Beneficjenta (kontrahenci i inne rachunki Zamawiającego) w dacie zgodnej z datą obciążenia rachunku Zamawiającego, - prowadzenie usługi lokaty, - środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych bieżących będą lokowane bez dodatkowych opłat na lokatach overnight lub oprocentowanie na rachunku bieżącym nie będzie niższe niż oprocentowanie lokat overnight, - wydanie karty wzorów podpisów i podpisu elektronicznego dla użytkowników, - szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi wprowadzonego i zainstalowanego systemu bankowości elektronicznej, - serwis systemu bankowości elektronicznej, - przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych systemu bankowości elektronicznej w okresie obowiązywania umowy we wskazanych przez Zamawiającego miejscach i dogodnych dla niego terminach, - wynagrodzenie za obsługę bankową będzie płacone według stałego ryczałtu w okresach miesięcznych, - ryczałt będzie obejmował wszelkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz czynności, do których Wykonawca - Bank jest zobowiązany ustawą Prawo bankowe, - opłata ryczałtowa będzie niezmienna w okresie obowiązywania umowy, - ryczałt za prowadzenie rachunku bankowego płatny będzie w okresach miesięcznych - na koniec każdego kolejnego miesiąca, - Wykonawca - bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji za czynności związane z obsługą rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych, - zwiększenie lub zmniejszenie ilości operacji, liczby rachunków oraz liczby osób korzystających z instrumentów bankowości elektronicznej Zamawiającego nie wpływa na wysokość miesięcznej opłaty ryczałtowej przez cały okres realizacji umowy, - wartość roczna kontraktu z NFZ około 30 000 000,00 zł, - średnia liczba realizowanych przelewów miesięcznych około 620 szt., - wpłaty gotówkowe rocznie około 130 wpłat, łączna wartość wpłat w ciągu roku około 10 000,00 zł., - transakcje czekowe rocznie około 50 na kwotę ok. 1 000 000,00 zł, - w przypadku wystąpienia awarii systemu Wykonawca zapewni możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunku, dokonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa bankowego związanych z prowadzeniem rachunku, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych z zapewnieniem obsługi technicznej i informatycznej dla Zamawiającego na podstawie zgłoszenia realizowanego w ciągu 12 godzin, w czasie pracy Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku, - wysokość kar umownych za przekroczenie terminu wdrożenia systemu bankowości elektronicznej u Zamawiającego będzie wyliczona za każdy dzień zwłoki na podstawie stopy odsetek ustawowych, 2. Udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku: - kwota kredytu do maksymalnej wysokości 1 500 000,00 zł (słownie zł: milion pięćset tysięcy i 00/100), - okres kredytowania - 4 lata (48 miesięcy), - kredyt będzie udzielny w złotych polskich, - płatność zobowiązań z tytułu odsetek od kredytu według stopy procentowej ustalonej na bazie WIBOR 1M powiększone o stałą marżę banku, - spłata kredytu będzie następowała automatycznie z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy, spłata odsetek będzie następowała na koniec każdego miesiąca, - poza oprocentowaniem kredytu, o którym mowa powyżej, Wykonawca - Bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji związanych z udzielonym kredytem (kwotę prowizji bankowych należy wkalkulować w koszty marży bankowej), - odsetki będą naliczane wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu, - kredyt będzie z możliwością wielokrotnego wykorzystanie w okresie obowiązywania umowy, tj. każdy wpływ środków na rachunek bankowy zmniejsza zadłużenie z tytułu kredytu i umożliwia ponowne zaciągnięcie kredytu do wysokości przyznanego kredytu, - Wykonawca - Bank nie będzie naliczał prowizji i innych opłat dodatkowych z tytułu udzielenia kredytu, - marża Wykonawcy - Banku będzie niezmienna przez okres obowiązywania umowy, - kredyt zostanie postawiony w pełnej kwocie do dyspozycji Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy i ustanowieniu zabezpieczeń, - ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa w dniu poprzedzającym termin zakończenia obowiązywania umowy, - ostateczny termin spłaty kredytu upływa w ostatnim dniu obowiązywania umowy kredytowej, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów, - w sytuacji, gdy Zamawiający dokona ostatecznej spłaty kredytu przed terminem umownym odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów finansowych, - zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz cesja należności kontraktu z NFZ na usługi medyczne Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku, - kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie dopuszcza się do odsyłania w umowie do regulacji zawartych w regulaminach kredytowania. - kredyt przyznany Zamawiającemu musi być pozostawiony do dyspozycji Zamawiającego, - okres obowiązywania umowy kredytowej równy jest okresowi obowiązywania umowy rachunku bankowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach